Olipa Kerran Marsissa
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 4 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:32
Lempitekstiviestisi


Turbo
Sankarini: Kuule tiedätkö sä Bloody Maryn jutun?
(S/N): Kun pimeässä huoneessa sanot kolme kertaa peilin ääressä Bloody Mary näet peilissä verisen naisen. Tiedän. Miten niin?
Sankarini: Näin sen jutun yhdessä dokkarissa mut yks juttu jäi vähän epäselväksi. Mistä se kaikki veri tuli jos se nainen veti ittensä hirteen?

Moto
Ritari metallisella kädellä: Se Game of Thrones mitä suosittelit oli aika mielenkiintonen. Tulin katsoneeksi uuden kauden ekan jakson.
Prinsessa: Ai jaa. No oletko sä Khal?
Ritari metallisella kädellä: Joo ja sä varmaan olet Dany.

Vinski
Hottis hiiri: Tuli sitten katsottua se uuden kauden eka jakso viime yönä. Huippu!
Söpöliini: Onneksi pistit sen äänettömälle. Muuten ois yks lohikäärmekuningatar tullu sanomaan pari valittua sanaa.

Santtu
Last Chance: Kuule me ja pojat aiottais lähtee uimaan Michigan-järvelle. Tuleks mukaan?
Tyttö varjoisalta kujalta: Mä taidan jättää väliin. On aika kylmä vaik on kesä.
Last Chance: Älä ole vilukissa.

Hevihemmo
Rockjumala: Kuinka me voitais järjestää se huvipuistonkeikka jos meidän kaikki kamat on hukassa?
Beibi: Eiköhän me voitais tehdä poikkeus säännöstä.
Rockjumala: Ööh mitä sä meinaat?
Beibi: Accapellaa.

Minni
Kenraali Kaluuna: Eiks ole upea kuva.
Solttupimu: Jeah. Siin tuntuu hiljaisuus.
Kenraali Kaluuna: Joo meren hiljaisuus.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 4 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:33
Loukkaannut


Turbo
Olit laskeutumassa portaita samalla kun Laikku pyöri jaloissasi. Kompastuit koiraan ja putosit portaita alas. Kuulit kuvottavan rusahduksen ja sitten jalkaasi alkoi särkeä aivan hullun lailla.
- Aargh! Laikku! kiljaisit tuskasta.
Laikku asteli lähemmäs pelästyneen ja häpeävän näköisenä. Tiesit Laikun olevan pahoillaan ja että kompastuminen oli vahinko joten et viitsinyt sättiä koiraparkaa.
- Ei se mitään. Se oli vahinko mutta hakisitko hätäsignaalin, voihkaisit maaten puoliksi portaiden päällä.
Koira juoksi pois ja tuli pian takaisin suussaan hiirenpään muotoinen hätämajakka. Painot majakan nappia ja pudotit sitten koko laitteen lattialle vajoten kivun takia osittaiseen tiedottomuuteen. Heräisit vasta kun Turbo taputti sinua poskelle.
- Pampula, ootko okei? hän kysyi.
- Mun jalka. Se särkee. Putosin portaita, voihkit.
Turbo kääntyi katsomaan jalkaasi ja siirsi sitä. Kiljaisit kivusta.
- Taitaa olla murtunut. Sut on saatava sairaalaan, Turbo sanoi.
Hän nosti sinut syliinsä ja kantoi ulos prätkälleen. Hieman myöhemmin makasit sairaalasängyssä ja Turbo istui vieressäsi tuolissa. Lääkäri tuli paikalle.
- Röntgen-kuvien perusteella sanoisin että nilkassa on vaikea murtuma. Sen verran vaikea että se on leikattava, hän kertoi.
Turbo puristi kättäsi näyttäessäsi pelästyneeltä. Leikkaus oli sinusta aina hermostuttavaa. Eläinten leikkaaminen ei sinusta ole niin pelottavaa kuin ihmisten leikkaaminen. Eläinten anatomia on ihan erilainen.
- Ei hätää kulta. Kaikki käy hyvin, Turbo kuiskasi rauhoittavasti.
Paljon myöhemmin istuit jalka paketissa sairaalavuoteessa juoden kahvia ja lukien lehteä kun jätkät ja Santtu ilmaantuivat paikalle.
- Hei, kaverit, sanoit hymyillen.
- Mitäs meidän invalidi? Vinski naurahti.
- Vinski! Santtu kivahti mikä sai sinut nauramaan.
- Ei se mitään. Olenhan mä tavallaan invalidi, nauroit.

Moto
Olit juuri keittänyt teetä ja kaatamassa kuumaa vettä kuppiin kun Moto avasi yllättäen keittiön oven. Käännyit yllättyneenä ympäri ja kaadoit vahingossa kuumaa vettä kädellesi. Kiljaisit ja pudotit vedenkeittimen kädestäsi tarrataksesi toiseen käteesi. Moto nappasi vedenkeittimen ja laittoi sen pöydälle. Sitten hän kääntyi katsomaan sinua.
- Oletko kunnossa? Sattuiko? hän kysyi.
Nyökkäsit kivun kyyneleet silmissäsi. Moto ojensi kätensä.
- Anna kun katson, hän sanoi ja sai sinut ojentamaan loukkaantuneen kätesi.
Kädessäsi oli aika ikävän näköinen palovamma. Moto nyökkäsi, avasi vesihanan kylmälle ja työnsi kätesi vesihanan alle. Irvistit kivusta mutta pian kipu alkoi hellittää. Aloit jo rentoutua kun Moto kävi hakemassa jääpussin ja asetti sen kädellesi. Suustasi pääsi helpottunut voihkaisu kun istuit avokeittiön baarijakkaralle. Moto toi sinulle teekupin ja istui viereesi hymyillen.
- Tohon varmaan tulee rakko mut onneks ei siihen mitään pahempaa tullu, hän sanoi.
Nyökkäsit ja maistoit teetä hieman kivuliaasti irvistäen.

Vinski
Olitte koko porukka menneet uimaan Michigan-järvelle. Olit pukeutunut vaaleankeltaisiin urheilubikinieihin ja valmistauduit juoksukisaan Vinskin kanssa.
- Paikoillanne, aloitit.
- Valmiit, Vinski jatkoi.
- Viimeinen vedessä on mätä muna, naurahdit ja säntäsit juoksuun Vinski aivan kannoillasi.
Juoksit täyttä vauhtia ja sukelsit veteen hihkuen ja nauraen. Samassa tunsit että jokin oli vinossa. Pohkeesi alkoi kouristella ja tajusit sen olevan kramppi. Hätäännyit.
- Vinski! Auta! huusit.
Vinski ui luoksesi ja yritti saada sinut ylös. Se oli todella vaikeaa sillä jokin tuntui tarttuneen jalkaasi. Aivan kuin köysi tai levä. Vinski sukelsi allesi ja huomasi jalkasi olevan jäykkä kuin lauta. Vinski nousi pintaan ja huusi:
- Jätkät! Tulkaa avuks! (S/N):llä on kramppi!
Turbo ja Moto sukelsivat veteen ja tulivat avuksi. Kolmikko sai sinut ylös vedestä ja kantoi rannalle. Yskit vettä samalla kun Moto laski sinut rannalle jalkasi oli edelleen jumissa. Vinski alkoi hieroa jalkaasi ja se alkoi rentoutua. Vinski katsoi yllesi ja huohotti vettä valuvana. Samoin Turbo, Moto ja paikalle tullut Santtu.
- Ootko okei söpöliini? hän kysyi.
- Jeah. Kiitti komistus, henkäisit.

Santtu
Olit auttamassa Santtua korjaamolla kun roskalaatikon kansi putosi päähäsi ja putosit istumaan kadulle otsaasi hieroen. Santtu oli kuullut rämähdyksen ja riensi paikalle.
- Oletko okei? Santtu kysyi.
- Ei tässä mitään. Roskalaatikko vain kävi kimppuuni, ähkäisit ja pitelit otsaasi.
Santtu auttoi sinut ylös ja ohjasi sinut sisälle. Istuit tuolille samalla kun Santtu kävi hakemassa ensiapulaukun. Tultuaan takaisin hän ryhtyi puhdistamaan haavaa. Haava ei onneksi ollut syvä. Itse asiassa se oli pintanaarmu vaikka valuttikin aika tavalla verta.

Hevihemmo
Olit harjoittelemassa aikidoa puisen harjoittelumiekan kanssa Hevihemmon seuratessa treenejä sivusta. Aloit olla jo aikamoinen ninja. Äkkiä kuitenkin jokin olkapäässäsi napsahti ja putosit polvillesi olkapäätäsi hieroen. Hevihemmo juoksi luoksesi.
- Mitä kävi? hän kysyi.
- En tiedä. Jokin niksahti pois paikaltaan, ähkäisit ja hieroit olkapäätäsi.
Hevihemmo kokeili olkapäätäsi ja uikahdit kivusta.
- Sun olkapääs on poissa paikaltaan. Koita kestää. Mä soitan lekurille, Hevihemmo sanoi ja oli menossa kun tarrasit häntä lahkeesta.
- Unohda lekuri ja rusauta se paikalleen, ähkäisit.
- Täh? Hevihemmo
- Mä kestän kyllä, kirahdit kivusta.
Hevihemmo käänsi sinut selälleen ja otti sinua kädestä. Hän näytti huolestuneelta.
- Purista kun sattuu paljon, hän sanoi ja naksautti olkapääsi paikalleen.
Puristit kättä kouristuksen omaisesti ja kiljaisit kivusta. Hevihemmon ilme muuttui aika tuskalliseksi sillä puristus oli aika kova.

Minni
Aavikkomyrsky oli iskenyt kenttätukikohtaan ja jo pari joukkueen jäsentä oli ottanut osumaa. Sinä ja Minni olitte joukkueen johdossa.
- Tää myräkkä on kyl ennätys sanon mä. Pari kertaa oon kokenu tällaista ja silloin mä löysin Turbon kanssa hylätyn avaruusaluksen, Minni yski ja tuli telttaan yltäpäältä hiekassa.
- Radio ei toimi. Tuuli sekoittaa aaltoja, kerroit.
- Yritä vielä. Eiköhän me saada joku kiinni, Minni sanoi.
Ryhdyit taas puuhaamaan radion kimpussa, kun tunsit jonkin olevan vialla. Käännyit ympäri ja näit raiderin tulevan sinua kohti sen näköisenä kuin olisi ollut kauhuleffassa. Kaverilla oli kädessään putken pätkä. Hyppäsit ylös, mutta ennen kuin ehdit vetää pistoolia raideri jo huitaisi sinua putkella. Lensit maahan ja voihkit kivusta. Raideri käveli yllesi ja aikoi kalauttaa uudestaan kun Minni syöksyi hänen kimppuunsa. Raideri iski päänsä radiopöytään ja vaipui tajuttomana maahan. Minni kääntyi puoleesi ja nosti päätäsi.
- Oletko okei? hän kysyi.
Ainoa mitä suustasi sillä hetkellä pääsi oli:
- Uuh.
Sitten päässäsi pimeni. Myöhemmin palasit tajuihisi lääkintäteltassa pää siteissä. Minni istui vieressäsi.
- Mikä olo? hän kysyi.
- Aivot tuntuu hyytelöltä ja päätä särkee, voihkit.
- Ei ihme. Sä sait putkesta päähän, Minni totesi.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 4 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:36
Miihkali osa 1


Miten tapaatte
- Tossa on kamat. Naisten makuutilat on käytävän päässä, aliupseeri totesi ja pudotti käsiisi vapaustaistelijoiden univormun.
Nyökkäsit hieman vaivautuneen näköisenä ja lähdit liikkeelle. Miksi ihmeessä isäsi pitikään saada sinut armeijaan. Armeija oli ollut sinusta mahdottoman ikävä ja kurinalainen paikka. Vapaustaistelijat vaikuttivat oikeastaan paremmalta paikalta näin ensinäkemältä. Olit niin ajatuksissasi ettet huomannut nuorta poikaa ennen kuin törmäsit häneen. Varusteesi putosivat maahan. Te molemmat punastuitte korvianne myöten.
- Öh sori. Mä en nähny sua, nuorukainen sopersi ja laskeutui polvilleen keräämään tavararoita.
- Ei se mitään. Mähän se suhun törmäsin, sanoit ja aloit myös keräämään tavaroita.
Olit ottamassa laserpistoolia kun huomasit laskeneesi kätesi nuorukaisen kädelle. Nostitte molemmat katseenne. Poika virnisti hieman nolon näköisenä. Hänellä oli vaaleanruskea turkki ja ruskeat hiukset joissa oli oranssi raita.
- Vähän kuin nougatsuklaa, huomasit ajattelevasi.
- Mun nimi on Miihkali, poika sanoi hymyillen.
- (S/N), vastasit.

Ensitreffit
Sinusta ja Miihkalista oli tullut pian hyvät ystävät ja ei aikaakaan kun hän pyysi sinua mukaansa drive-in-teatteriin katsomaan filmiä nimeltä 10 ajatusta ajasta. Istuitte molemmat prätkien selässä ja seurasitte filmiä. Vilkaisit Miihkalia ja hymyilit. Poika oli suorastaan sanoin kuvaamattoman söpö.

Hän pyytää sinua tyttöystäväkseen
Miihkali juoksi sinut kiinni täpötäydessä ruokalassa.
- Hei, (S/N). Mun on kysyttävä sulta jotain, hän huohotti.
Et ehtinyt kysyä mitä hän aikoi kysyä kun ruuhka veti sinut mukaansa. Olit juuri saanut ateriasi kun törmäsit taas Miihkaliin.
- Niin mun piti kysyä et..., taas keskeytys kun joku veti Miihkalin mukaansa.
Olit jo päässyt pöytään kun äkkiä kuului Miihkalin voimakas ääni:
- (S/N)!
Käännyit katsomaan äänen suuntaan ja huomasit Miihkalin seisovan yhden pöydän päällä.
- Mä olen yrittänyt kysyä tätä koko lounaan ajan ja nyt mä sen kysyn. Ryhdyks mun tyttöystäväks! hän huusi.
Täpötäysi ruokala vaikeni täysin ja kaikki tuijottivat sinua odottaen vastausta. Olit punastunut kuin tomaatti mutta nousit pöydälle ja loikkasit voltilla Miihkalin luo.
- Jeah! hihkaisit ja koko ruokala ryhtyi hihkumaan.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 4 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:37
Miihkali osa 2


Ensi suudelma
Miihkali oli vienyt sinut iltakävelylle ympäri vapaustaistelijoiden tukikohtaa ja jäitte toivon puutarhaan katselemaan Deimosta ja Phobosta. Hymyilit hiukan kahden kuun valossa ja katsoit sitten Miihkalia. Hän oli tehnyt varsinaisen Romeo tempun hakiessaan sinua ulos. Olit kuullut koputuksen ikkunasta ja huomasit Miihkalin ikkunalla pyytämässä sinua ulos. Miihkali vilkaisi sinua mutta katsoi siteen ujosti pois päin. Käänsit sitten katseensa takaisin kuuihin. Sitten tunsit kosketuksen hiuksissasi ja vilkaisit Miihkalia. Miihkali punastui aika raskaasti kun huomasit hänen yrittävän asettaa kukkaa hiuksiisi.
- Öh tota, hän änkytti nolon näköisenä.
Otit kukan Miihkalilta ja katselit sitä lempeästi. Käänsit sitten katseesi Miihkaliin ja suikkasit nopean suukon Miihkalin suulle. Miihkali näytti hieman häkeltyneeltä, vilkaisi sitten sivuilleen ja veti sinut sitten lähelleen.
- Mun oli tarkotus tehdä alote, hän totesi ja suuteli sinua hellästi.

Lempinimet
Sinun lempinimesi hänelle: Solttupoju
Miihkali on sinua vuoden vanhempi ja kokeneepi vaikka joissain kohdissa käyttäytyykin kuin teini-ikäinen. Se on sinusta vain söpöä.

Hänen lempinimensä sinulle: Gabriella
Olet aina pitänyt High School Musical-elokuvista ja Miihkalista itse asiassa muistutat hiukan elokuvan toista päähenkilöä.

Yhteystiedot
Hänen: Rambo

Sinun: Miss Kovis
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 4 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:37
Miihkali osa 3


Mistä hän pitää sinussa
Tyttömäisyys. Vaikka olet sotilas ja vapaustaistelija niin et ole niin kovis kuin mitä ensi alkuun luulisi. Tykkäät rauhallisista hetkistä kahden kesken ja muusta sellaisesta. Toisaalta tehän olette molemmat vapaustaistelijoiden nuorimmat.

Mistä pidät hänessä
Nokkeluus. Miihkali on sinusta suorastaan hämmästyttävän nokkela. Oli tilanne millainen vain Miihkali keksii nopeasti miten toimia. Vaikka hän on sedälleen ja tämän kavereille lähinnä sidekick niin sinulle hän on enemmän kuin apuri.

Sinut siepataan
- Kiva et mä tapaan vihdoin sun setäs, sanoit kun lensitte avaruusaluksella kohti maata.
Miihkali oli ottanut sinut mukaansa reissulle Maahan. Hiiripoika vilkaisi sinua ujosti hymyillen.
- Jeah kunhan ei törmätä taas tulostauluun, hän totesi.
- Jos mä hoidan laskeutumisen niin ei ainakaan tuu kolareita. Kuinka monta alusta siihen tulostauluun edes on törmänny? ihmettelit.
- Tähän mennessä neljä, Miihkali naurahti juuri kun hälytin pärähti soimaan.
Käännyitte molemmat hälytyksen puoleen.
- Mitä nyt? kysyit.
- Rotat on näemmä onnistunu pääseen sabotoimaan meidän aluksia. Rungos on pommi, Miihkali ilmoitti.
- POMMI?! huusit.
Sait kuitenkin pian hätääntymisesi kuriin.
- Äkkiä pakokapseleille, sanoit ja säntäsit juoksuun.
- Miks mä en o koskaan tullu ajatelleeks tota, Miihkali mutisi lähtiessään perääsi.
Loikkasitte pakokapseleihin ja veditte hätäviuista. Kapselit irtautuivat aluksesta juuri kun alus oli päätynyt Chicagon ilmatilaan. Sinun aluksessasi näytti kuitenkin olevan jokin vialla.
- Miihkali! Mun kapseli on vauriotunu! Mä en voi ohjata sitä! huusit radioon mutta näytti siltä että myös radio oli mykistynyt.
Aluksesi syöksyi suoraan kohti pilvenpiirtäjää ja ainoa mitä keksit oli hätälaskuasento. Kapseli rysähti suoraan ikuunan läpi toimistoon. Vaikka olit turvavöissä lensit tuulilasin läpi ja kierit pitkän matkaa lattialla ennen kuin pysähdyit. Päätäsi jyskytti ja onnistuit avaamaan silmäsi vain nähdäksesi hämäriä hahmoja ylläsi. Sitten päässäi pimeni.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 4 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:38
Miihkali osa 4


Hän pelastaa sinut
Palasit hitaasti tajuihisi vain huomataksesi makaavasi tutkimuspöydällä sidottuna. Voihkaisit ja suljit silmäsi uudestaan.
- Sano mulle et tää on se eilisillan kanahampurilainen, ajattelit ja avasit toisen silmäsi yläpuolellasi seisoivat Leipäjuusto ja Nuikki.
- Niin mun tuuria. Ei o, ajattelit.
- Hmm sinua en muistakkaan, Leipäjuusto totesi tutkiessaan kasvojasi.
- No oonkin uus Maassa, totesit hieman närkästyneenä.
Juuri silloin Rasvanahka ryntäsi sisälle.
- Pomo! Ne hiiret on tulossa tänne, hän ilomitti.
Leipäjuusto kääntyi takaisin katsomaan sinua.
- Sinä taidatkin kuulua heihin, hän mutisi.
- Ei kun matkustan yksin, yritit selittää.
Et todellakaan halunnut saattaa Miihkalia vaaraan mutta et onnistunut siinä kovin hyvin sillä labran ovi räjähti ja Miihkali seisoi ovi aukossa laseraseen kanssa.
- Selvän teki kalat. Päästäkää (S/N) tai mä harrastan heittokalastusta laserilla, hän murahti.
Nuikki ja Rasvanahka nostivat kätensä ylös mutta leipäjuusto nappasi pöydältä laseraseen ja painoi sen piipun ohimollesi.
- Ei askeltakaan poika tai tyttö menettää henkensä, hän uhkasi.
Olit jotenkin onnistunut irroitamaan kätesi siteistä ja iskit Leipäjuustoa naamaan. Kalapomon hoippuessa taaksepäin iskusta nappasit aseen ja ammuit siteet hajalle. Miihkali riensi luoksesi ja auttoi sinut ylös pöydältä.
- Ootko okei? hän kysyi.
Nyökkäsit ja halasit häntä. Juuri silloin loput Prätkähiiristä ajoi paikalle.
- Näemmä sä onnistuit pelastaan neidon hädästä, Vinski naurahti.
- No lähinnä hämäsin, Miihkali totesi niskaansa hieroen.

Hän huomaa sinussa jotain
Istuit sängylläsi lukemassa Spider-man sarjakuvaa kiehuen jännityksestä kun kuulit ovelta koputuksen. Olit vähällä pudottaa lehden ja menit ovelle. Pysähdyit hetkeksi ja katsoit lehteä. Peter Parkeriksi naamioitunut Carnage kävi M.J:n kimppuun oven takaa. Laskit lehden pöydälle ja vedit pöytälaatikosta aseen. Kurkistit ovi silmästä. Oven takana seisoi Miihkali. Mutta oliko se Miihkali? Sehän saattoi olla oikeasti avaruussymbiootti. Avasit hiljaa oven ja päästit Miihkalin sisälle. Kun hän astui sisälle huoneeseesi paiskasit oven kiinni ja painoit pistoolin piipun hänen takaraivoonsa.
- Okei sä saat vastata kolmeen kysymykseen henkilöllisyyden varmistamiseksi. Mikä leffa me katottiin viime viikonloppuna? Kuka on mun suosikki supersankari? Mikä on James Bondin koodinumero? sanoit käskevästi.
- Mitä? Miihkali hämmsätyi.
- Vastaa! kivahdit.
- Pelon maantide, Spider-man ja 007. Mitä häh? Miihkali ihmetteli.
Laskit pistoolin ja sytytit valot.
- Sori tosta. Mä vaan halusin varmistaa et sä oot sä, selitit.
- Miten niin mä oon mä? Miihkali kysyi.
Otit lehden pöydältä ja ojensit sen hänelle. Miihkali selaili lehteä ja katsoi sitten sinua huvittuneena.
- Luuliks sä et mä olen Carnage? hän naurahti.
- Hei avaruussymbiootteja on, hymähdit.
- Joo mut ei muhun ainakaan o pesiytynyt ja varsinkaan punasta, Miihkali naurahti.

Mistä hiustyylistäsi hän pitää
Pitkä ja avoin. Hiuksesi ovat aina jopa taistelussa auki mikä saa sinut näyttämään Miihkalista totaaliselta soturilta.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 4 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:38
Miihkali osa 5


Minne hän tykkää antaa sinulle suukon
Olkapää. Aina kun istutte kalliolla katselemassa tähtitaivasta keskellä yötä ja painaudut Miihkalia vasten hän painaa hellän suukon olkapäällesi.

Lemmikisi
Pesukarhu. Kyllä sinulla on lemmikkinä pesukarhu nimeltä Meeko, jonka otit mukaasi Maasta. Pikkukaveri oli loukkaantunut ja halusit auttaa sitä. Miihkali oli hetken aikaa erimieltä mutta totesi sitten että ei yksi pesukarhu Marsin ekosysteemiä horjuttaisi ja sitä paitsi Meeko on uros.

Sinä itket
Olit juuri tullut treenaamasta kun löysit viestin eteisen pöydältä. Nostit sen ylös ja aloit lukea.
" Haluamme esittää surunvalittelumme ja kertoa että isänne on kuollut tehtävän aikana. Marsin armeija "
Lyhyt ja ytimekäs mutta se sai silti sinut pois tolatasi. Olit aina ollut isin tyttö ja nyt plutolaiset olivat vieneet hänet sinulta. Istuit sohvalle yhä järkyttyneenä. Aloit hitaasti itkeä ja painoit pääsi polviisi. Miihkali tuli juuri silloin sisälle ja näki sinut.
- Hei, Gabriella. Mikä on? hän kysyi ja tuli luoksesi.
Et pystynyt puhumaan vaan ojensit kirjeen hänelle. Miihkali luki sen läpi ja rutisti sen sitten vihaisesti palloksi. Armeija ei ollut koskaan osannut olla loukkaamatta jonkun tunteita. Miihkali kietoi kätensä ympärillesi ja halasi lohduttavasti.
- Ei hätää. Mä olen tässä, hän kuiskasi ja silitti selkääsi.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 4 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:39
Miihkali osa 6


Suosikkielokuvasi
Star wars force awakens

Kansallisuutesi
Marsilainen. Olet täysverinen marsilainen ja se jos mikä saa sinut taistelemaan plutolaisia vastaan. Sinun kotiasi ei mikään muukalaiskala tuhoa.

Iskurepliikit
"Kuuliks muuten et Lucy menee naimisiin. Mentäiskö mekin"
Pudotit tavarasi ja käännyit tuijottamaan Miihkalia suu auki.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 4 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:39
Miihkali osa 7


Miten nukut
Nukutte molemmat kyljellänne ja Miihkali on kietonut toisen kätensä hartioillesi.

Hän pyytää sinua muuttamaan yhteen
Istuitte jälleen kalliolla katselemassa tähtitaivasta. Olitte jutelleet jo kauan mitä haluaisitte tehdä tulevaisuudessa. Olit painanut pääsi hänen olkaansa vasten kun Miihkali kysyi:
- Muutettaisko yhteen?
Katsoit häntä hieman kysyvästi.
- Tarkotiks sä tota oikeesti? kysyit.
Miihkali näytti hieman nololta mutta nyökkäsi. Aloit hymyillä ja annoit hänelle suukon poskelle.
- Sopii mulle, sanoit.

Kännitekstarit
Rambo: Hei, beibe. Kuis kulkee.
Miss Kovis: Miihkali mis sä olet?
Rambo: Bileissä missäs muualla.
Miss Kovis: Älä vaan sano et muut raahas sut taas Seitsemään koiraan.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 4 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:39
Miihkali osa 8


Lempiyhtyeesi/musiikki
Musta barbaari

Mitä tavallisesti vohkit häneltä
Liivi. Aina kun Miihkali on laskenut liivinsä jonnekkin ja kääntänyt selkänsä sinulla on tapana napata liivi ja kipaista pakosalle. Yleensä tämä johtaa leikkimieliseen takaa-ajoon.

Hän on kateellinen
Olitte baarissa juhlimassa jälleen yhtä takaisin voitettua aluetta. Olit juonut jo aika raskaasti, mutta et niin raskaasti ettet pysyisi pystyssä, kun paikalle toikkaroi yksi kaveri joka oli jo aika vahvassa tilassa.
- Hei, beibi. Läheks parketille, kaveri sammalsi.
- Sori, mut jätän väliin, totesit viileästi ja yritit kääntyä takaisin tuoppisi puoleen kun kaveri tarttui sinua käsivarresta.
- Mä en ota vastaan kielteistä vastausta, mies murahti.
Et oikein tiennyt mitä tekisit mutta onneksi Miihkali tuli avuksi.
- Jätä se rauhaan, hän sanoi ja tönäisi kaverin kauemmas.
Kaveri lähti mumisten jotain epämääräistä ja Miihkali kääntyi puoleesi.
- Ootko kunnossa? hän kysyi.
- Jeah, oon, nyökkäsit ja Miihkali istui viereesi.
- Ehkä on parempi et mä istun täs vahdissa, hän tuumasi.
- Mitä? Ootsä mustasukkanen? kysyit naurahtaen.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 4 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:40
Miihkali osa 9


Hän pyytää sinua treffeille
Olit juuri avannut varustekaappisi oven kun huomasit sen ovessa viestin.
" Lähdetkö leffaan? T: Solttupoju"
Vilkaisit vähän matkan päässä seisovaa Miihkalia joka jutteli jonkun kaverinsa kanssa ja virnistit. Hetken kuluttua Miihkalin päähän kopsahti paperipallo.
" Sopii. T: Gabriella"
Miihkali vilkaisi sinua ja te molemmat hymyilitte.

Treffiasusi
Värillinen farkkutakki, värilliset, ei liian tiukat farkut, joissa leveät käänteet housunlahkeissa, reppu ja bootsit.

Mitä tykkäätte tehdä yhdessä
Tykkäätte lukea sarjakuvia. Sinulla onkin aika kattava valikoima Marvelin supersankarisarjakuvia joita te kaksi suorastaan ahmitte.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 4 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:40
Miihkali osa 10


Heidän treffiasunsa
Valkoinen t-paita, farkut ja bootsit.

Hän on sairas/loukkaantunut
Seurasit sivusta kun jätkät pelasivat jenkkifutista. Miihkali oli saanut pallon ja juoksi kohti maalia kun Vinski syöksyi hänen jalkoihinsa onnistuen kaatamaan hänet. Turbo ja Moto syöksyivät myös päälle yrittäen estää nuorukaisen etenemisen, mutta Miihkali onnistui kuin onnistuikin kiskomaan itsensä maalirajan yli kaikki kolme hiirtä niskassaan. Kun pojat nousivat maasta huomasit Miihkalin ontuvan. Riensit hänen luokseen.
- Ootko okei? kysyit.
- Ei hätää. Vaan pintanaarmu, Miihkali vähätteli vaikka näit aivan selvästi että hänellä oli kovat kivut.
Pistit hänet istumaan penkille ja aloit tutkia jalkaa. Nilkka oli aika lailla turvoksissa ja kun liikutit jalkaa Miihkalin ilme kyllä kertoi että sattui ihan sairaasti.
- Sun nilkkasi on nyrjähtäny. Jätkät hei! Tuokaa jääpussi ja sidettä! huusit jo ylös menneille jätkille.
Hetken kuluttua Moto tuli paikalle jääpussin ja siderullan kanssa.
- Sattuko pahasti? hän kysyi ja laski kätensä siskonpoikansa olalle.
- Ei täs mitään, Miihkali ähkäisi kun kiedoit jääpussin nilkan ympärille siteen kanssa.
- Se siinä. Kylmän, kohon ja kompression pitäis auttaa, totesit.

Kun hän tajusi rakastavansa sinua
Olitte viettämässä iltaa ruokalassa kun joku tuli paikalle karaokeleitteiden kanssa. Ei aikaakaan kun jengi alkoi esittää erilaisia biisejä jotkut hyvin, jokut huonosti ja jotkut hyvinhuonosti. Juuri kun yksi kaveri oli saanut esitettyä kappaleen nimeltä Bagdadin kutsu valonheittimet osuivat teihin ja teitä alettiin töniä lavalle.
- Antaa palaa rakastavaiset. Vetäkää rakkauslaulu, jengi huuteli.
Vilkaisitte toisianne ja sitten eteen ilmestyivät sanat. Biisi oli Romeo ja Julia.
- Puutarhan Veronan kauneimman kanssas nähdä sain. Nyt mietin vain rakkaimpain milloin nään sen uudelleen, aloit laulaa.
- Vuoksi muiden en sua nähdä saa. Sä vaikka kerroit sen on uskoa se vaikeaa, Miihkali lauloi
- Faijas tietää sai. Eri kastiin me synnyttiin. Sä Montague oot kai. Mut Juliaksi kastettiin, aloit rohkaistua.
- Mietin vain miten kohdata voitaisiin. Silmin suljetuin kuun valossa suudeltaisiin, Miihkali lauloi.
- Sä oot mun Romeo. Mä oon sun Julia. En suudella saisi sun huulia. Sä oot mun Romeo. Mä oon sun Julia. Tää Capuletin kai suvun on tuuria, lauloitte yhdessä.
Sitten käännyit Miihkalia kohti ja katsoit häntä suoraan silmiin.
- Kirjeen viimeisen laitan mukaan Lorenzon. Milloin saat vain sen käynnistäthän alfa-Romeon, lauloit ja sitten alkoi taas kertosäe.
Kun laulu vihdoin päättyi jengi alkoi hurrata. Miihkali kiskaisi sinut lähelleen ja suuteli sinua hellästi.
- Mä rakastan sua, Julia, hän sanoi silmää iskien.
- Ja mä sua, Romeo, virnistit.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 4 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:41
Miihkali osa 11


Hänen ensimmäinen ajatuksensa
" Hei kato vähän minne....vau"

Sinun ensimmäinen ajatuksesi
"Ou mään. Tää on tosi noloa...vau"

Työsi
Vapaustaistelija
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 4 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:41
Miihkali osa 12


Lempi TV-sarjasi
Salem's Lot - Kauhujen kaupunki
Rakastat Stephen Kingin kirjoja ja heti kun kuulit että Painajasesta tehdään TV-sarja jäit koukkuun.

Kun olet huonolla tuulella
Olit ollut parin päivän komennuksella pistämässä rottia ketoon ja kotiin palattuasi olit aivan kuitti. Putosit istumaan sohvalle ja avasit TV:n. Meeko hyppäsi syliisi ja kiehnäsi rintaasi vasten. Hymyilit väsyneesti ja sitten aloit itkeä. Miihkali tuli juuri silloin sisälle ja huomasi sinut nyyhkyttämässä sohvalla. Hän riensi luoksesi.
- (S/N). Mikä hätänä? Ootsä kunnossa? Miihkali kysyi.
Aloit hymyillä kyyneleiden läpi.
- Ei hätää solttupoju. Oon vaan niin väsynyt, selitit.
Miihkali nyökkäsi ja lähti sitten keittiön puolelle. Hetken kuluttua hän tuli takaisin kahden kaakaomukin, popcorn-kulhon ja lämpimän huovan kanssa. Miihkali levitti huovan yllesi, ojensi sinulle toisen kaakaomukin ja asetti popcorn-kulhon sohvapöydälle. Sitten hän istui jalkopäähäsi ja nosti jalkasi syliinsä alkaen hieroa niitä.
- Isoäiti tietää parhaat tyttöjen hemmottelu kikat, hän virnisti.

Lapsellisin juttu mitä tykkäätte tehdä yhdessä
Sarjakuvien ääneen luku.
Joskus innostutte lukemaan sarjakuvia ääneen ja yritätte muuntaa äänenne muistuttamaan hahmon ääntä niin hyvin kuin mahdollista.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 4 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:42
Miihkali osa 13


Videopeli jota tykkäätte pelata
Crysis 3

Yhtäläisyydet
Hiuksenne on leikattu samaan tapaan vaikka Miihkalin erottaa oranssista raidasta.

Painajaisesi
Aloit huutaa unissasi johon Miihkali heräsi. Kieriskelit vuoteella ja huusit täyttä kurkkua. Aivan kuin yrittäisit päästä irtri tutkimuspöydästä. Miihkali tarttui sinua olkapäästä ja ravisteli.
- (S/N), herää. Hei herätys, hän sanoi.
Ponakisit pystyyn ja iskit samalla Miihkalia kuonoon. Huomasit heti mitä olit tehnyt.
- Oi sori Miihkali. Se oli refleksi, sopersit hermostuneena.
Miihkali heiroi kuonoaan ja virnisti.
- No problem. Ootko kunnossa? hän kysyi.
Nyökkäsit mutta näytit hieman hämmentyneenä. Tiesit nähneesi painajaista mutta et muistanut unesta mitään.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 4 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:42
Miihkali osa 14


Mikä hänessä ärsyttää sinua
Ehkä pikkuisen huimapäisyys sillä se saa sinulla sydämen jättämään aina lyönnin väliin.

Lasten nimet
Tyttö: Diane
Poika: Bobby
Piditte kumpikin kyseisistä nimistä vaikka Miihkali vitsailikin siitä että olit napannut nimet suoraan Stephen Kingin kirjoista.

Prätkähiiret bestiksesi
Minni
Tapasit Minnin ensimmäisen kerran taistelutilanteessa ja ystävystyitte samantien.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 4 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:43
Miihkali osa 15


Lomakohteet
Portland Maine
Aina siitä lähtien kun aloit lukea Stephen Kingejä olet halunnut käydä kauhun kuninkaan kotiseudulla.

Suhdebiisi
Lentopelko Katri Helena
Olette molemmat vapaustaistelijoita mutta jossain kohdissa saatatte pelätä henkenne edestä. Niissä tilanteissa tukeiudtte toisiinne.

Yksi sana millä hän kuvaa sinua
Himoshoppaaja
Aina kun satut sille tuulelle sinua on miltei mahdotonta saada ulos ostarilta. Jotakuta muuta se saattaisi todella ärsyttää mutta Miihkalista se on vain söpöä.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 4 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:43
Miihkali osa 16


Ystävyys
Rakastatte videopelejä, sarjakuvia ja leffassa käyntiä. Olette siis molemmat eräänlaisia nörttejä.

Nolo ihastus momentti
Olitte käymässä vanhempiesi maatilalla. Veljesi on kova skeittaamaan ja hän ehdotti että Miihkali voisi kokeilla hänen lautaansa. Alkuun Miihkali oli hieman kankea mutta pian hän alkoi hallita laudan liikkeitä. Miihkali vilkaisi sinua silmää iskien ja suuntasi kohti sikolättiä. Hyppy kaukalon päältä onnistui ja hän jäi yhden käden varaan aidan päälle. Huonompi juttu oli se että kyseinen kohta aitaa oli risa ja hän pudota molskahti mutaan sikojen seuraksi. Juoksit aitaukselle ja näit Miihkalin kömpivän istualleen yltä päältä mudassa. Et voinut olla nauramatta ja miihkali näytti hieman nololta.

Halit
Halinne ovat kuin jostain romanttisesta elokuvasta. Yleensä halaatte kun jompi kumpi teistä on palannut tehtävältä. Juoksette toistenne kaulaan ja Miihkali pyörittää sinua ilmassa.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 4 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:44
Miihkali osa 17


Olet sairas
Heti herätessäsi huomasit että jokin oli vialla. Kaikki lihaksesi olivat kipeinä, kurkkusi oli raaka kuin sitä olisi käytetty santapaperina, pääsi jyskytti täyttä päätä ja nenänsi oli aivan tukossa. Lojuit yhä sängyssä kun puhelin soi yöpöydällä. Kopeloit sen käteesi ja vastasit.
- Mis sä oot (S/N)? Rontti alkaa jo hermostua, Miihkali sanoi.
- Sodi Miihgali mut mul on flundda, sopersit ja sait päälle kauhean yskän puuskan.
Et kuullut mitä Miihkali sanoi mutta puhelu loppui nopeasti. Kohautit olkiasi ja painuit takaisin vällyjen väliin. Hieman myöhemmin havahduit siihen että otsallasi oli viileä ja kostea liina. Avasit silmäsi ja näit Miihkali ylläsi hymyillen hellästi.
- Miihgali? Midä sä däällä deed? mumisit.
Miihkali painoi sormen huulillesi.
- Älä rasita ääntäs. Rontti anto mulle vapaata et mä voin huolehtii susta, hän sanoi.
Hymyilit ja suljit silmäsi vajoten uneen.

Lempitekstiviestisi
Miss Kovis: Sait sä sen kuvan minkä mä lähetin siitä paidasta?
Rambo: Joo se on oikein nätti.
Miss kovis: Mikä kuva siin oli?
Rambo: Ööh ... tota ..... Simba?
Miss Kovis: Hah! Kiinni jäit! Se oli Ariel!

Loukkaannut
Olitte molemmat taistelukentällä pistämässä rottia ketoon. Näit kun yksi rotta oli käymässä Miihkalin kimppuun veitsen kanssa ja ryntäsit väliin. Rotta viilsi sinua käsivarteen ja sinä kumautit rotan kanveesiin. Miihkali kääntyi ympäri ja näki haavasi.
- (S/N)! Sun käsivartes! hän huudahti.
- Pelkkä pintanaarmu. Oon ok, totesit ja jatkoit taistelua.
Adrenaliini piti sinua pystyssä etkä edes huomannut että haavasta tuli suorastaan pulppuamalla verta. Vasta kun rotat olivat saaneet tarpeeksi turpiinsa ja paenneet paikalta aloit tajuta miten pahasti olit haavoittunut. Miihkali ehti paikalle juuri kun romahdit maahan.
- Lääkintämies tänne ja sassiin! Tääl on osumaa ottanut! Rontti huusi vaikka kuulit sen heikosti.
Paljon myöhemmin heräsit sairaalavuoteessa ja Miihkali istui vieressäsi torkkuen. Hymyilit hiukan ja silitit Miihkalin hiuksia.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 4 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:44
No Logo - Miihkali
Olitte käymässä Maassa ja Santtu oli vienyt sinut shoppailemaan. Pojat olivat lähteneet mukaan lähinnä kuormajuhdiksi. Olit juuri katselemassa uusia farkkuja kun sait äkkiä mitä erikoisimman näyn. Kiinalainen vaatetehdas jossa työskenteli yli kymmenkunta teini-ikäistä ruokapalkalla. Heräsit näystäsi vasta kun Santtu laski kätensä olkapäällesi.
- Löysiks sä ne farkut? hän kysyi.
- Anti olla. Ne on tehty orjatyövoimalla, mutisit häkeltyneenä.
Myöhemmin sait samanlaisen näyn yhdestä voidepurkista. Tällä kertaa oli vuorossa eläinkokeet. Koko shoppailun aikana yritit löytää jotain kivaa mutta mielesi antoi jokaisen kohdalla varoitusmerkin. Myöhemmin kun lähditte kohti korjaamoa Miihkali kysyi shoppailu kierroksen onnistumista.
- Mun näkijän lahjat hälyttää jokaisen ei eettisen asian kohdalla, totesit hieman pettyneenä.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 4 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:45
Joulu


Turbo
Työpaikallasi oli ollut melkoisen vaikeat oltavat sillä tallissa oli sattunut tulipalo (onneksi eläimet olivat sentään pelastettu), koiratappelurinkiä vastaan oikeudessa oli käynnissä suurinpiirtein sota ja viimeisin lahjoitusrahaston erä oli kadonnut matkalla pankkiin. Tutkit laskujasi samalla kun Laikku istui vieressäsi nälkäisen näköisenä.
- Sori kulta mut sun on odotettava. Mun on käytävä kaupassa ennen kun Turbo ennättää tänne, sanoit ja otit auton avaimet käteesi.
Ulkona oli pyryttänyt koko viikon lunta ja aurauskalusto oli kyllä täydessä käytössä. Niiden ainoa haittapuoli oli se että ne kinostivat lumen autojen päälle. Yritit juuri kaivaa autoasi esiin kun kuulit tutun moottoripyörän murinan.
- Hei pampula. Kuis Kulkee? Turbo huikkasi.
Naurahdit kuullessasi lempinimesi ja käännyit katsomaan komeaa poikaystävääsi.
- Mites tässä. Pitäis päästä kauppaan mut auto on jumissa, totesit.
- Hyppää kyytiin. Mä voin heittää sut, Turbo ehdotti.
Suostuit tuumaan ja ei aikaakaan kun saavuittekin jo kauppakeskukselle. Käytyäsi ostamassa päivittäiset ruokatarpeet Turbo ehdotti pientä joulushoppailua. Nyökkäsit hymyillen. Hieman myöhemmin istuitte kahvilan pöydässä juomassa kaakaota ja juttelemassa. Turbo oli juonut ison kulauksen mukistaan ja laski mukin pöydän. Huomasit hänen suupielissään suklaata etkä voinut vastustaa kiusausta. Suutelit Turboa jouluvalojen loisteessa keskellä ostaria.
- Sori sulla oli suklaata suupielissä, selitit hieman nolona.

Moto
Istuit tietokoneen ääressä kirjoittamassa sähköpostia Motolle.
" Hei, Moto. Ajattelin pyytää sua mun kanssa Live action roolipelaajien yhdityksen tän vuotisiin joulujuhliin. Ne on aina naamiaiset ja niillä on aina ollu joka kerta eri teema. Tän vuoden teema on miekka ja magia eli keskiaikainen fantasia. Mä ajattelin olla Syrjämaiden haltijaprinsessa. Miltä kuulostaisi soturi? T: (S/N)".
Lähetit viestin ja siirryit muihin aiheisiin. Kului vain hetki kun sähköposti ilmoitti uudesta viestistä. Avasit sen ja huomasit sen olevan Motolta
" Sopii hyvin. Ainahan haltijaprinsessalla pitää olla urhea soturi suojelemassa lohikäärmeiltä ja pahoilta velhoilta. T: Moto".
Pumppasit nyrkkiä ilmaan ja hihkuit niin kovaa että Horus säntäsi piiloon sängyn alle.

Vinski
Istuitte molemmat kuusen alla luonasi ja napostelitte popcornia. Takka tuli lämmitti mukavasti ja sai sinut painaumaan Vinskiä vasten.
- Tää joulu on ollu ihana, huokaisit.
- Jeah, Vinski huokaisi ja vilkaisi sitten sinua.
- Siitä mä muistinkin, hän jatkoi ja veti esille pienen paketin.
Katsoit sitä hieman yllättyneenä ja avasit sen. Suusi loksahti auki nähdessäsi mikä paketista paljastui.
- Mä ymmärsin niin et sä tykkäsit tosta bändistä niin mä kävin kaikki kaupungin musadivarit löytääkseni koko tuotannon, Vinski sanoi niskaansa hieroen.
Syöksyit hänen kaulaansa ja halasit häntä.
- On on. Kiitti Vinski. Hurriganes on paras, hihkuit.

Santtu
Istuitte koko porukka katsomassa jouluelokuvaa Saiturin joulu. Muistit tarinan Disney-version pohjalta joten se ei ollut mitenkään outo satu. Poikien ilmeistä oli sen sijaan hauska seurata kun ensimmäinen haamu ilmaantui kuvioihin. Kun ensimmäinen mainostauko alkoi vilkaisit Santtua ja tämä nyökkäsi. Livahdit korjaamon puolelle ja vedit esille kasan ketjuja. Kun arvoit oikean tilaisuuden tulleen lähdit hiljaa kävelemään olohuoneeseen niin että vedit ketjuja perässäsi. Olitte Santun kanssa arvioineet oikein että Vinski pomppaisi kattoon heti kun kuulisi kahleiden kalinaa.
- ÄÄÄÄÄKKKK!!!!!JOULUNHAAMU!!!! Vinski kirkui ja roikkui kattolampusta teidän muiden nauraessa vatsaanne pidellen Vinskin reaktiolle.

Hevihemmo
Jos jokin sinusta kuului jouluun niin Saiturin joulu. Te istuitte sohvalla katsomassa tarinan Disney-versiota. Elokuvassa oli juuri päästy hautausmaalle kun Hevihemmo huomasi sinun pyyhkivän kyyneleitäsi.
- Ootsä kunnossa? hän kysyi.
- Ei täs mitään. Tää on vaan niin surullinen kohta, nyyhkäisit.
Hevihemmo vilkaisi ruutua missä Mikin perhe oli juuri lähtemässä nuorimman poikansa haudalta ja Mikki laski pojan kävelykepin haudalle. Hevihemmo halasi sinua ja hymyili.
- Ei hätää. Toi koko juttuhan on unta eiks ni? hän kysyi.
Nyökkäsit hymyillen.

Minni
Istuitte baarissa missä suurin osa joukko-osastoista vietti jonkin asteisia joulujuhlia. Olitte aikoneet pitää juhlinnan pienipainotteisena ettei teillä kummallakaan olisi vuosisadan krapulaa seuraavana aamuna jolloin teidän pitäisi lähteä maahan viettämään joulua Prätkähiirten kanssa. Parikin kaveria oli pyytänyt teitä tanssilattialle mutta olitte kumpikin kieltäytyneet. Juuri kun olitte aikeissa lähteä joku huomasi yllänne jotain.
- Hei, Minni ja (S/N) seisoo mistelin alla! kaveri huusi.
Muutkin alkoivat kannustamaan teitä suutelemaan. Vilkaisitte toisianne ja näytitte molemmat noloilta. Et ehtinyt kuitenkaan sanoa mitään kun Minni jo suuteli sinua intohimoisesti. Näytit hetken yllättyneeltä mutta vastasit sitten suudelmaan. Kun olitte pääsitte ulos baarista katsoit Minniä.
- Sä joit aika paljon vai mitä? kysyit.
- Myönnetään, Minni totesi.

Miihkali
Miihkali oli juuri saattamassa sinua kotiin joulujuhlista. Jäit seisomaan hetkeksi ovelle juttelemaan Miihkalin kanssa.
- Kiitti kun saatoit mut, sanoit hymyillen.
- No problem Gabriella. Ai joo. Mun piti antaa sulle tää, Miihkali sanoi ja ojensi sinulle pienen paketin.
Katsoit sitä hetken kummastuneena ja avasit sen. Paketista paljastui CD-levy.
- Mä ymmärsin et sä tykkäät Fintelligensistä niin ajattelin tilata sen sulle, Miihkali sanoi.
Halasit Miihkalia ja annoit hänelle suukon poskelle.
- Oot paras Miihkali, sanoit.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 4 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:45
Kosinta osa 1


Turbo
Valimistauduit treffeille huoneessasi. Ylläsi oli kaunis vaaleanruskea spagettiolkaimin varustettu hihaton mekko ja jalassasi oli varvaskorkosandaalit. Vilkaisit vielä kerran peiliin tarkistaaksesi meikkisi menit ovelle kuullessasi ovikellon soivan. Turbo seisoi ovella yllään todella komea puku.
- Vau, näytät hyvältä, totesit hymyillen.
- Samoin sä muru, Turbo sanoi ja hymyili myös.
Sitten hän tarjosi käsivartensa ja saattoi sinut prätkälleen. Lähditte ajamaan kohti vanhaa kaupungin osaa. Hetken kuluttua pysähdyitte erään ravintolan eteen joka oli perustettu 1918. Sinulta pääsi pitkä vihellys kun näit paikan.
- Kaupungin vanhin ja kallein ravintola. Miten sul oikein oli varaa tähän? naurahdit hämmästyneenä.
- Siinä et on pelastanu kaupungin ties kuinka monta kertaa on jotain etuja. Plus me pelastettiin omistajan tytär, Turbo sanoi loput suupielestään.
Puistelit päätäsi huvittuneena kun menitte sisälle. Ei aikaakaan kun istuitte jo pöydässä ja yrititte päättää mitä tilaisitte. Turbo kutsui tarjoilijan ja kuiskasi jotain tälle. Tarjoilija nyökkäsi ja lähti sitten.
- Mitäs toi oli? ihmettelit.
- Kohta näät, Turbo totesi salaperäisesti hymyillen.
Katsoit Turbo edelleen hieman hämmästyneenä mutta keskityit taas ruokalistaan. Hetken kuluttua olitte tilanneet yhteisen annoksen spagettia. Myönnetään Kaunotar ja Kulkuri -klisee mutta sitä oli ihan pakko kokeilla. Aloitte syödä ja ei aikaakaan kun olitte osuneet samaan spagettiin. Imit spagettia niin keskittyneesti että huomasit jotain outoa vasta kun esine kosketti huuliasi. Otit esineen käteesi ja se paljastui vanhanaikainen hopea sormus jossa oli safiiri. Tuijotit sormusta ällistyneenä ja sitten Turboa joka hymyili lämpimästi.
- Mä oon harkinnu tätä jo pitkään ja ajattelin kysyä sitä vihdoin. (S/N), tuletko vaimokseni, hän kysyi polvistuen viereesi otettuaan sormuksen sinulta. Pitkään oli syvä hiljaisuus. Sitten syöksyit Turbon kaulaan halaten häntä.
- Kyllä! Kyllä Aivan varmasti! hihkuit ja suutelit Turboa.

Moto
Olit lähtenyt Moton kanssa Brysseliin live action roolipelitapahtumaan. Koska osasi oli olla merenneito olit jäänyt linnan läheisyydessä olevan merenrannan läheisyyteen istumaan kivelle katselemaan kauas merelle kuin kotia kaivaten. Et kuitenkaan ollut aavistanut mitä Moto oli sopinut pelinohjaajan kanssa. Et ollut istunut kovin pitkään rantakivellä kun kuulit sankariryhmän tulevan rannalle. Vilkaisit salaa rannekelloa. Hiukan aikaisemmin kuin oli sovittu. Moto astui eteen ritarin sotisovassa ja polvistui eteesi.
- Oi merten kuninkaan tytär. Anna minulle sinuauksesi ja ota vastaan lahjani, hän sanoi ja ojensi sinulle helmisimpukan.
Katsoit Motoa hieman hämmentyneenä. Ei hänen replansa noin pitänyt kuulua. Otit kuitenkin simpukan käteesi ja avasit sen. Simpukassa oli kultasormus jossa oli valtava helmi. Peitit suusi kädelläsi tajutessasi mistä oli kysymys. Moto nousi seisomaan ja otti sinua kädestä.
- Tuletko vaimokseni (S/N)? hän kuiskasi hiljaa.
Tuijotit jonkin aikaa sormusta ja nostit sitten katseesi Motoon silmät kyynelissä ilosta.
- Tulen, vastasit hiljaa.
Loput soturit alkoivat hurrata kun Moto nosti sinut käsivarsilleen ja lähti kantamaan kohti linnaa.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 4 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:47
Kosinta osa 2


Vinski
Olitte käymässä perheesi sukukartanossa Vinskin kanssa.
- En tiennykkään et oot rikkaasta perheestä, Vinski sanoi katsellessaan kohovia holvikaaria ja ikivanhoja kattokruunuja.
- Porukat ne tuijottaa pörssiä. Mä elän omalla tavallani, naurahdit ja johdatit Vinskin olohuoneeseen.
Vanhempasi istuivat siellä kuin jossain vanhassa 50-luvun TV-sarjassa. Isäsi luki sanomalehteä ja äitisi kutoi. Olohuone oli vain muuten kaukana 50-luvusta.
- Hei äiti. Hei isä. Kotona ollaan, huikkasit.
Äitisi nosti katseensa ja alkoi hymyillä.
- (S/N). Pitkästä aikaa. Ja tämä taitaa olla Vinski, hän sanoi.
Vinski seisoi yhä vierelläsi kypärä päässään. Tönäisit häntä kyynärpäällä kylkeen jolloin hän tajusi että hänen pitäisi riisua kypärä. Vinski teki sen vastahakoisesti ja vanhempasi tuijottivat häntä suu auki.
- Hän on hiiri, äitisi onnistui lopulta sanomaan.
- Itse asiassa marsilainen, korjasit.
- Ja minä kun luulin että marsilaiset ovat pieniä vihreitä miehiä, isäsi totesi.
Hieman myöhemmin olitte kokoontuneet päivällispöytään. Olit hieman hermostunut sillä isäsi oli vetäytynyt Vinskin kanssa toiseen huoneeseen ennen päivällistä. Toivoit ettei isä aloittaisi taas ristikuulustelua niin kuin edellisten poikakavereiden kanssa. Sitten Vinski ja isäsi tulivat ruokasaliin ja Vinski näytti erittäin tyytyväiseltä. Huokaisit sisäisesti helpotuksesta. Kun olitte aloittamassa jälkiruokaa Vinski nousi ylös ja kääntyi sinun puoleesi.
- Se kun mä kävin juttelemassa sun isäs kanssa niin mä pyysin siunausta, hän selitti.
Et ihan tajunnut mistä oli kysymys. Mihin Vinski oli oikein tarvinnut siunausta?
- Siitä asti kun tavattiin musta tuntui et sä oot mulle se oikea. Mä osaan olla välillä tosi ärsyttävä myönnän mut sun kanssas musta tuntuu ettei mun tartte teeskennellä. Joten tekisiks sä musta onnellisimman hiiren maailmassa ja tulisit vaimokseni? Vinski kysyi polvistuen eteesi ja ottaen esiin punakultasormuksen jossa oli monta riviä timantteja.
Suusi loksahti auki mutta sitten aloit hihkua:
- YEAH!!!! Aivan varmasti! Kyllä kyllä kylllä kyllä!!!! OMG! Jeee!
Loikkasit Vinskin kaulaan ja halasit ja suutelit häntä yhtä aikaa. Vanhempasi naureskelivat tilanteelle.

Santtu
Olitte lähteneet Santun kanssa lomamatkalle Pietariin. Olitte jo käyneet kiertämässä talvipalatsin ja olitte nyt shoppailukierroksella. Äkkiä huomasit erään koruliikkeen ikkunassa todella sievän sormuksen. Se oli kissan muotoinen ja sen silminä oli kaksi onyxia.
- Oi että kun toi sormus on sievä, henkäisit.
Santtu katsoi sormusta olkasi yli ja nyökkäsi hymyillen.
- Kuule mehän on puhuttu naimisiin menosta jo aika pitkään, hän sanoi.
- Joo ja? kysyit.
Santtu virnisti.
- Mites ois nyt kihlautuminen? hän ehdotti.
Aloit hymyillä ja nyökkäillä samaa vauhtia. Menitte sisälle ja Santtu osti teille molemmille kissasormukset. Myöhemmin istuitte kahvilassa ja Santtu otti sormukset esiin. Sujautitte kumpikin sormuksen toistenne sormeen ja suutelitte.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 4 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:47
Kosinta osa 3


Hevihemmo
Olit Hevihemmon keikalla ja jorasit eturivissä kun spottivalo osui sinuun. Hevihemmo seisoi lavalla ja hymyili sinulle lämpimästi.
- Seuraava kappale on omistettu tytölle jota mä rakastan enemmän kuin mitään muuta universumissa. Kappaleen nimi on The man without fear. Tää on sulle (S/N), hän sanoi ja alkoi sitten laulaa. Kun biisissä päästiin soolo-osuuteen Hevihemmo veti sinut lavalle ja veti esille hopeasormuksen polvistuen eteesi.
- (S/N), tuletko vaimokseni? hän kysyi mikrofooniin puhuen.
Putosit polvillesi hänen eteensä ja halasit häntä. Sitten nappasit mikrofoonin ja kiljaisit:
- YYYYEEEAAAHHH!!!!

Minni
Olitte jotenkin onnistuneet livahtamaan Marsin armeijalta Maahan viettämään lomaa Panamalle. Trooppinen lämpö oli oikeastaan aika mukavaa iänikuisen autiomaakuumuuden ja yöllisen kylmyyden sijaan. Olitte viettäneet jo jotakin päiviä Panamassa kun eräänä iltana Minni ehdotti iltakävelyä rannalla. Sinulla ei ollut mitään sitä vastaan sillä olit nähnyt hotellin ikkunasta miten upea auringon lasku osasi olla. Kävelitte käsi kädessä pitkin rantahietikkoa kun aurinko alkoi laskea. Juuri silloin Minni kääntyi katsomaan sinua.
- Tota mä oikeestaan ajattelin tän loman yhden jutun takia, hän sanoi ja otti esille pienen rasian.
Katsoit rasiaa hieman hämmästyneenä mutta hämmästyksesi muuttui yllätyksesi kun Minni avasi rasian. Rasiassa oli kultasormus jota kiersi timanttiraita ja keskellä oli yksi iso timantti. Minni katsoi sinua hymyillen.
- Mennäänkö naimisiin? hän kysyi.
- Voi mennään, hihkaisit ja halasit Minniä silmät kyynelissä.

Miihkali
Miihkali oli pyytänyt sinua lähtemään katsomaan drive in-teatteriin elokuvaa Uskollinen puutarhuri. Miihkali hankki liput ja sinä murkinat. Leffa kulki draamajuontaan kohti loppua kun miihkali äkkiä kätensä kädellesi. Käännyit katsomaan häntä kysyvästi. Miihkali näytti miettivän mitä sanoisi ja huokaisi sitten.
- Äh en mä osaa selittää tätä, hän totesi ja veti taskustaan pienen rasian antaen sen sinulle.
Avasit rasian ja sieltä paljastui kaunis timanttisormus. Katsoit Miihkalia ja hän hieroi niskaansa.
- No mitäs sanot? hän kysyi.
- Tietysti. Luulin jo etten kuulu suunnitelmiisi, naurahdit ja annoit Miihkalin sujauttaa sormuksen sormeesi.
- Nyt kuulut. Muutin sitä, Miihkali sanoi ja suuteli sinua.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 4 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:48
Häät - Turbo


Paikka:
Skardu-järvi Pakistan
Värit:
Musta, valkoinen ja punainen
Kaaso:
Santtu
Best man:
Moto ja Vinski
Morsiusneidot/sulhaspojat:
Minni, Anni, Miihkali ja Rontti
Kakku:
Nelikerroksinen kakku joka on koristeltu lehdillä ja kieloilla
Morsiusneitojen ja kaason puvut:
Punaiset olkaimettomat mekot joiden helmat ovat takaa pidemmät kuin edestä ja koristeltu strassivöillä ja sandaalit
Sulhaspoikien ja best manien puvut:
Valkoiset paidat, valkoiset liivit, mustat solmukkeet, valkoiset housut ja bootsit.
Hääpuku:
Kukka hiuksissa, timanttikorvakorut, -kaulaketju ja -rannekoru ja valkoinen merenneitomallinen pienihihainen mekko jossa strassivyö.
Sulhasen puku:
Valkoinen paita, ascot-solmio, valkoinen liivi, musta takki, nenäliina rintataskussa, mustat housut ja bootsit.
Reaktio:
Kun hän näki sinun kävelevän käytävää kohti alttaria hänen suunsa loksahti auki. Olit sen verran upea ilmestys. Et voinut olla hymyillä huvittuneesti kun näit tulevan miehesi ilmeen.
- Sulje nyt suus. Sinne lentää kohta kärpäsiä, sihahdit saaden hänet heräämään transsista.
- Sori, muru, hän sanoi punastuen.
Onnittelut:
" Sä näytät tajuttoman upeelta tossa puvussa (S/N). Onnea teille molemmille" Santtu
" Mä tiesin et sä oisit se oikea Turbolle. Oli vaan ajan kysymys millon toi pahvi tajus sen. Onnea" Moto
" Onnea teille kummallekkin. Ja Turbo hei! Älkää rikkoko sänkyä hääyönä *LÄTS!* Hei mistä hyvästä toi tuli?" Vinski
" Onneks sä pääsit musta yli Turbo sillä sulla on aivan upea puoliso vierelläs. Mä toivon teille kaikkea hyvää" Minni
" Onneks mä sain nähdä tän, sillä tää oli todella upea juhla. Onnea teille kummallekin" Anni
" Kun mä näin teidät ekaa kertaa parina niin mä kuulin jo sillon hääkellojen kumun. Arvasin siis oikeen. Onnea" Miihkali
" Onnea häiskä. Sulla on upea morsio vierelläs joten pidä siitä huolta" Rontti
Hääkimpun heitto:
Hääkimppu putosi suoraan Annin käsiin. Hän ja Rontti katsoivat toisiaan aika merkittävästi.
Sponsored content

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 4 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa