Olipa Kerran Marsissa
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 2 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:03
Haiteksti - Moto
Olit valinnut lopputyösi aiheeksi hait ja yritit saada jotain aikaiseksi mutta pelkät tietokirjat ja netin tiedot eivät vain tuntuneet olevan avuksi. Aloit jo muutenkin olla väsynyt ja lopulta nukahdit työpöydän ääreen. Näit unta että olit ilkeän paronin sieppaama prinsessa. Seisoit vesirajan alle jäävässä kallioluolassa tippukiveä vasten sidottuna. Paroni Leipäjuusto virnisteli sinulle pahan suovasti.
- No niin kultaseni. Isäsi on valmis maksamaan vaikka millaiset lunnaat sinusta mutta ei ollut mitään puhetta saako hän sinut elävänä takaisin, hän sanoi ja napasutti sitten sormiaan.
Ritairn pukuinen Rasvanahka tuli paikalle ja sujautti kaulaasi raan ja verisen naudan paisti kimpaleen. Irvistit inhosta.
- Vietä hauska hetki täällä hailuolassa. Kuulemma nousuvesi tulee tänne todella nopeasti. No nähdään tuon puoleisessa, Leipäjuusto naureskeli samalla kun velhon pukuinen Nuikki loihti kiven syrjään.
Roistojen lähtiessä luolasta sisälle alkoi jo tulla vettä. Ennen pitkää vesi ylsi jo kaulaasi asti. Silloin näit sen. Valtava valkohain evä. Lihakimpaleesta lähtevä veri oli houkutellut sen paikalle. Yritit pysyä mahdollisimman liikkumatta mutta turhaan. Hai syöksyi suoraan kohti. Suljit silmäsi kauhusta. Ei hai kuitenkaan ehtinyt käydä kiinni sillä jokin iski sitä veden alla kunnolla kuonoon. Eteesi pintaan nousi Moto jolla oli merilevä silmälappu, korallista väsätty mekaaninen käsi ja merenmiehen pyrstö joka oli samaa väriä kuin hänen prätkänsä.
- Moto, henkäisit.
- Kestä vielä hetki. Saan sut vapaaks hetkessä, Moto sanoi ja ryhtyi vapauttamaan sinua.
Ei aikaakaan kun olit irti köysistä ja Moto ui kanssasi kalliolle. Noustessaan kalliolle hänen pyrstönsä muuttui jaloiksi. Katsoit komeaa urhoasi hymyillen.
- Kiitos, sanoit.
Koska merenmiehet eivät voineet puhua astuttuaan maalle Moto tyytyi virnistämään.
Heräsit äkkiä siihen kun Moto ravisteli sinua olkapäästä.
- (S/N). Hei (S/N). Ootsä hereillä? hän kysyi.
- Joo olen, sanoit ja katsoit Motoa.
Hän seisoi edessäsi tavallisena marsilaishiirenä kuten yleensä. Huokaisit.
- Ootko okei? Moto kysyi.
- Joo oon. Näin vaan unta et olit merenmies, sanoit ja aloit sitten kertoa unestasi.
Moto katsoi hetken sinua ja sitten lopputyötäsi. Hänellä alkoi raksuttaa.
- Kuule, mitä jos käyttäisit sitä untas apuna ton lopputyön kanssa, hän ehdotti.
Näytit hetken hämmästyneeltä mutta aloit sitten hymyillä. Moto oli oikeassa. Unestasi saisi aika hyvin aineistoa tekstiin. Suikkasin nopean suukon Moton poskelle.
- Kiitti Moto. Sä oot todella mun oma merenmies, naurahdit.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 2 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:05
Lempiyhtyeesi/musiikki


Turbo
Suistamon Sähkö

Moto
Juice Leskinen

Vinski
Tuure Kilpeläinen

Santtu
Maija Vilkkumaa

Hevihemmo
Oskar Merikanto
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 2 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:05
Mitä tavallisesti vohkit häneltä.


Turbo
Aurinkolasit. Tykkäät hieman pelleillä Turbon kustannuksella ja nappaat aika usein hänen aurinkolasinsa. Vaikka Turbo ei näekkään oikein hyvin ilman laseja hänestä näytät hyvältä lasien kanssa.

Moto
Rintapanssari. Olet aina ihaillut Moton lihaksia ja sinulla on tapana vohkia rintapanssari vain saadaksesi ihailla Moton lihaksikasta rintakehää.

Vinski
Huivi. Sinä ja Vinski käytte usein takaa-ajoa koska tykkäät vohkia Vinskin huivin.
- Hei! Takasin! Se on mun! Vinski huutaa.
- Tuu hakeen höntti! naurat.

Santtu
Vaaleansininen paita. Pidät Santun paidasta ja sinulla on tapana lainata sitä. Santusta paita sopii sinulle.

Hevihemmo
Sininen takki. Tykkäät takista ja vohkit sen aina välillä. Hevihemmon mielestä se sopii sinulle tosi hyvin. Ja hän todellakin antaa sinun napata sen vaikka se olisi vielä hänen päällään.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 2 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:06
Hän on kateellinen


Turbo
Olit kaupassa Turbon kanssa kun törmäsit vanhaan tuttuun.
- Ei ole totta! Steve! huudahdit nähdessäsi vanhan opiskelukaverisi.
- Hei (S/N), Steve sanoi hymyillen ja halasi sinua.
- Mitä sä täällä teet? Chicagossa? kysyit naurahtaen.
Steve kohautti olkiaan.
- Työmatka. Virallisia asioita. Kai tiedät, hän sanoi ja iski silmää.
Tiesit kyllä Steven salaisuuden ja nyökkäsit myös silmää iskien. Juttelitte vielä jonkin aikaa ja sitten Steve lähti kättään heilauttaen. Turbo katsoi hänen peräänsä hieman epäluuloisen näköisenä tullessaan luoksesi.
- Kuka toi oli? hän kysyi.
- Vain vanha opiskelukaveri Nykistä. Oltiin jonkin verran kimpassa sen ja sen kavereiden kanssa, selitit hymyillen.
Turbon ilme muuttui hieman noloksi ja arvasit mitä hän oli ajatellut.
- Ai okei. Mä luulin et, hän mutisi.
- Mitä ootsä mustasukkanen? kysyit nauraen.
Turbo punastui.

Moto
Kävelit kadulla Moton kanssa kun eteesi astui vanha koulukaverisi.
- Peter? kysyi hämmästyneenä.
- (S/N) hei! Peter naurahti ja kätteli sinua.
Naureskelitte ja juttelitte kunnes Moto rykäisi kuin saadakseen huomiosi.
- Ai joo sori. Tää on mun poikakaveri Moto. Mun vanha luokkakaveri Peter, esittelit.
Peter tarttui Moton käteen virinstäen.
- Kans toisesta galaxista vai? hän kysyi.
- Itse asiassa mä olen Marsista, Moto totesi.
Peterin tuijottaessa Motoa hämmästyneenä sinä aloit hihittää. Oli ilmiselvää että Moto oli mustasukkainen.

Vinski
Olit huomannut jo muutenkin että Vinski oli aika mustasukkainen sinusta ja onnistui hätistelemään jokaisen sinulle juttelemaan tulleen miehen matkoihinsa. Et pitänyt sitä outona mutta ehkä hieman huvittavana.

Santtu
Olit juuri tervehtimässä serkkuasi Kamalaa kun Santtu yllätti teidät halaamasta.
- Hei (S/N). Voisiks esitellä meidät? hän kysäisi.
- Ai joo sori. Kamala tää on mun tyttöystävä Santtu. Santtu tää on mun serkku Kamala, esittelit.
Kuullessaan Kamalan olevan serkkusi Santtu lehahti tulipunaiseksi.
- Sori mä luulin että, hän sopersi.
- Mitä? Mustasukkanenko? nauroit.

Hevihemmo
Olit festarilavan backstagella odottamassa Hevihemmoa kun Spider webbsin basisti alkoi flirttailla kanssasi. Olkoonkin että kaveri oli puoliksi hämähäkki ja että hänellä oli kahdeksan raajaa hän oli aika söpö. Mies esitteli itsensä Peteriksi ja pyysi sinua ulos.
- Sori mut mulla on jo treffit sovittuna, yritit selittää mutta Peter ei tuntunut välittävän.
- Mitä siitä. Kai sä voit hengata toisenkin hevistaran kanssa. Ja ehkä vähän komeamman, Peter virnisti ja pullisti kaikken käsiensä lihaksia kerralla.
Yritit livahtaa ohi mutta se oli vaikeaa kun kaverilla oli kaikkiaan kuusi kättä. Onneksi Hevihemmo tuli paikalle pelastamaan tilanteen.
- Yritäks sä vokotella mun heilaa mitä, hän kysyi uhkaavasti.
Peter perääntyi äkkiä nähdessään poikaystäväsi. Hevihemmo mulkoili yhä hänen peräänsä ja katsoi sitten sinua.
- Suna mä en luottais Spider webbsin tyyppeihin. Ne janoaa vaan uutta mustaa leskeä, hän totesi.
- Sanoks sä ton varotukseks vai ooks sä mustasukkanen? naurahdit.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 2 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:07
Hän pyytää sinua treffeille


Turbo
Olit juuri valmistautumassa töihin kun puhelimesi soi. Soittaja oli Turbo.
- Hei, Turbo. Kuis kulkee? kysyit.
- No mites tässä. Pistettiin just kalakukon torni maan tasalle. Tota noin lähetkö treffeille? Turbo kysyi.
Hämmästyit aika tavalla. Turbo ei todellakaan kiertele eikä kaartele asian kanssa.
- Siis jos sä et halua lähtee niin mä kyllä..., Turbo yritti selittää kun vastasit hymyillen:
- Joo. Mä lähden mielelläni.
Sitten sinua alkoi naurattaa sillä linjan toisesta päästä alkoi kuulua vinoilua. Äänestä päättäen Vinskin suunnalta.

Moto
Tuijotit puhelinta miettien soittaako Motolle vai ei. Olit sen verran ujo ette oikein osannut päättää. Tietysti pidit Motosta mutta et ollut varma pitikö hän sinusta. Päätit vihdoin pitkän pohdinnan jälkeen soittaa ja otit puhelimen käteesi. Juuri silloin se päätti ruveta soimaan. Soittaja oli Moto.
- Aika hyvä ajotus. Meinasin just soittaa sulle, naurahdit.
- Katos vaan. Niin mulla kävi mielessä et jos sä haluaisit lähtee mun kanssa treffeille, Moto ehdotti.
Punastuit aika vahvasti. Olit toivonut sitä koko ajan.
- Sopii mulle, sanoit.
- Okei mä tuun hakeen sut setsemältä, Moto sanoi.
Sitten puhelu loppui. Laskit puhelimen pöydälle ja hihkaisit:
- Jes!

Vinski
Vinski oli kavereineen tullut käymään pikaruokapaikkaan jossa olit töissä. Sinulla ja Vinskillä oli jo pitkään ollut silmäpeliä keskenänne ja sen kyllä huomasi. Olit juuri tullut ottamaan tilaiuksia kun huomasit Vinskin raapustaneen jotain lautasliinaan ja työntänyt sen lähellesi. Liinassa luki "Lähdetkö treffeille?" Virnistit ja katsoit Vinskiä.
- Oliks toi ehdotus? kysyit.
- Jeah, Vinski virnisti.
- Se on sitten sovittu komistus, virnistit ja iskit silmää lähtiessäsi

Santtu
Kävelitte santun kanssa kadulla ja juttelitte niitä näitä. Sitten Santtu ehdotti elokuviin menoa.
- Ai niin ku treffeille? kysyit.
Santtu näytti hieman nololta.
- No niin joo, hän sanoi.
Aloit hymyillä.
- Sopii, sanoit.

Hevihemmo
Olit juuri kaivelemassa netissä tietoja Hevihemmosta kun puhelimesi soi.
- (S/N), vastasit.
- Hei (S/N). Se oon mä. Hevihemmo, kuului puhelimesta.
Olit pudota tuolilta. Ihailemasi hevirockstara oli juuri soittanut sinulle.
- He-hei Hemmo. Miten sä oikein...? ihmettelit.
- Numerotiedustelusta löytää mitä vaan, Hevihemmo totesi naurahtaen.
Läimäytit itseäsi otsaan. Miksi et ollut itse sitä ajatellut.
- Tota muuten kiinostaisko sua lähteä treffeille? Hevihemmo kysyi.
Leukasi taisi juuri silloin pudota lattiaan. Hevihemmolla saattoi olla vaikka millä mitalla faneja jotak maksaisivat vaikka mitä päästäkseen ulos staran kanssa.
- Mä-mäkö, änkytit.
- Niin. Siis jos sä et halua..., Hevihemmo aloitti kun suorastaan kirkaisit:
- Joo! Joo! Mä haluan sun kanssa ulos!
Kuullessasi naurua puhelimen toisesta päästä muutuit yhtä punaiseksi kuin Mars.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 2 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:08
Treffiasusi


Turbo
Käsin kudottu villapaita, jossa ylipitkät hihat, rennot cityshortsit, pitkät paksut sukat ja reilut saapikkaat, joissa paksut kumipohjat.

Moto
Lyhyt villatakki, oikeastaan vain hihat, tyköistuva toppi, pitkä hame, jossa halkio sivulla ja nilkkurit.

Vinski
Hyvin väljä, pörröinen pusero, jossa korkea kaulus ja narulla kiristettävä helma, isot, rennot housut, joissa on saumanauha ja urheilutossut.

Santtu
Kevyt ja ilmava paita, jossa 3/4-hihat, kirjailtu hattu, hyvin pitkä hame ja värikkäät kengät.

Hevihemmo
Villatakki 3/4-hihoilla, minimittainen vekkihame, jossa vyötärö matalalla, 60-luvun Ray Ban-aurinkolasit ja värikkäät nilkkurit, joissa kumipohjat.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 2 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:09
Mitä hän tykkää tehdä kanssasi.


Turbo
Tykkäätte istua tulostaulun katolla tähtikirkkaina öinä ja katsella taivasta. Turbolla on tapana osoittaa sinulle Mars ja sanoa hiljaa:
- Tuo tähti on kotini.

Moto
Vedätte aika usein lyhyitä roolipelisessioita, joissa olette enimmäkseen ritari ja linnanneito. Enimmäkseen Moton tehtävä on pelastaa sinut lohikäärmeeltä tai pahalta velholta pelitilanteesta riippuen.

Vinski
Tykkäätte molemmat prätkistä joten teidät löytää usein huristelemasta motocrossradalla. Kisaatte aina kumpi on nopeampi ja häviäjä joutuu tarjoamaan hodarit ja kotikaljat.

Santtu
Istutte aika usein sohvalla lukemassa. Joskus luette samaa kirjaa, joskus eri kirjoja. Teillä on tapana lukea pätkiä kirjoistanne toisillenne.

Hevihemmo.
Jammailette yhdessä aina kun siihen on mahdollisuus. Enimmäkseen silloin kun olette kahdestaan kotona ja Hevihemmo päättä ruveta harjoittelemaan jotain uutta kappaletta.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 2 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:09
Heidän treffiasunsa


Turbo
Musta pitkähihainen paita, farkut ja bootsit.

Moto
Karvalakki, vihreä maastotakki, valkoinen villapaita, farkut ja bootsit.

Vinski
Harmaa pitkähihainen paita, punainen nahkatakki, farkut ja bootsit.

Santtu
Musta t-paita, ruskea kauluspaita, farkut ja bootsit.

Hevihemmo
Kauluspaita, solmio, puvuntakki, farkut ja bootsit.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 2 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:10
Hän on sairas/loukkaantunut


Turbo
Kun Turbo nousi aamulla sängystä hänestä tuntui heti että jokin oli vialla. Hän tunsi itsensä tajuttoman väsyneeksi ja hänellä oli kylmä ja kuuma yhtä aikaa.
- Huomenta jätkät, hän voihkaisi tullessaan aamiaiselle.
Moto ja Vinski nostivat katseensa ja huomasivat johtajansa suoraan sanoen säälittävässä kunnossa.
- Maan sä näytät kaameelta, Vinski sanoi.
- Kiitti samoin, Turbo hymähti ja hieroi otsaansa.
- Ooksä kunnossa? Sä et näytä olevan kunnossa, Moto totesi.
Turbo voihkaisi ja piteli päätään. Päätä oli alkanut särkeä. Häntä oli myös alkanut huimata.
- Turbo? Vinski kysyi.
Turbo nosti katseensa mutta ei ehtinyt sanoa mitään kun hän alkoi jo kaatua taaksepäin.
- Turbo! Moto ja Vinski huudahtivat ja riensivät johtajansa luo.
Moto kokeili Turbon otsaa ja vetäisi sen äkkiä pois kuin se olisi polttanut. Sitten hän katsoi Vinskiä.
- Turbolla on kuumetta. Äkkiä. Soita Santulle ja (S/N). Turbo tarvitsee apua ja sassiin, Moto sanoi.
Vinski nyökkäsi ja säntäsi radiopuhelimen luo samalla kun Moto nosti Turbon ylös ja vei takaisin sänkyyn. Hieman myöhemmin sinä ja Santtu olitte tulleet tulostaululle. Kiitos eläinlääkärin koulutuksen sait nopeasti selon Turbon tilasta.
- Turbolla on vain korkea kuume, mut mä en tiedä miten burana toimii teillä. Musta kuitenkin tuntuu et Turbo selviää tästä levolla, sanoit katsottuasi kuumemittaria.
Sitten katsoit jätkiä.
- Mä kuitenkin tarvitsen haaleaa vettä ja liinan, sanoit.
Moto nyökkäsi ja tuli kohta takaisin saavin kanssa. Kastelit liinan vedessä ja aloit sivellä Turbon otsaa kostealla liinalla. Turbo raotti heikosti silmiään ja katsoi sinua.
- (S/N)? hän kysyi.
- Hys lepää vaan. Sä oot pian taas kunnossa, sanoit hymyillen.

Moto
Moto ja sinä istuitte sohvalla katsomassa TV:stä sarjaa nimeltä Paluu kesäsaarelle, kun Moto ähkäisi ja piteli päätään.
- Ootko okei? kysyit.
- En tiedä. Mun päätä särkee, Moto voihkaisi ja hieroi päätään.
Katsoit Motoa hetken ja sammutit sitten TV:n. Sitten kävit sulkemassa verhot ja kävelit keittiön puolelle. Moto seurasi sinua katseellaan kummastuneena. Kun tulit takaisin sinulla oli mukanasi vesilasi ja aspiirinia.
- Ota tämä ja juo vettä päälle, sanoit ja ojensit lasin ja pillerin Motolle.
Moto nyökkäsi ja nielaisi pillerin veden kanssa. Sitten istuit sohvalle ja annoit Moton laskea päänsä syliisi.
- Joko parani olo? kysyit hymyillen.
- Jonkin verran, Moto vastasi hymyillen.

Vinski
Olit juuri tullut töistä kotiin kun Santtu soitti sinulle. Huomasit jo äänestä että Vinskille oli sattunut jotain.
- Santtu tässä. Tule äkkiä varikolle. Vinski otti aika raskaasti osumaa, Santtu selitti.
- Ok. Mä olen siellä alta sekunnin, sanoit ja ryntäsit saman tien ulos.
Loikkasit prätkän selkään ja kaahasit korjaamolle. Ei aikaakaan kun olit jo perillä ja riensit sisälle. Vinski makasi sohvalla käsikipsissä. Riensit hänen luokseen ja halasit häntä. Sitten iskit häntä kyynärvarteen.
- Auts! Mistä hyvästä toi oli? Vinski hämmästyi.
- Siitä että olin saada sydärin, sähähdit.

Santtu
- Ei se ole vakavaa. Vain pieni vilustuminen. Hänen on parasta pysytellä sängyssä loppu viikko, lääkäri selitti sinulle kun hän tuli Santun huoneesta.
Nyökkäsit ymmärtävästi ja hyvästelit tohtorin. Sitten menit Santun luo. Santtu makasi sängyssä kaamean näköisenä. Hänen silmänsä olivat rähmäiset, nenä punainen ja hän aivasti vähintään joka toinen sekunti.
- Lääkäri käski sun pysyä punkassa loppu viikon, sanoit.
- Mut atsih jätkät atsih tarvii atsih mun atsih apua, Santtu aivasteli.
- Sä lepäät. Mä huolehdin korjaamosta, sanoit virnistäen.
- Häh? Santtu hämmästyi.

Hevihemmo
Katsoit TV:stä Selibaattipäiväkirjoja kun keittiön puolelta kuului tuskainen älähdys. Riensit saman tien paikalle ja löysit Hevihemmon pitelemässä kättään josta vuosi verta. Juoksit hänen luokseen.
- Sattuiko pahasti? kysyit.
- Ei tässä mitään, Hevihemmo sanoi mutta kärsivästä ilmeestä päättelit että hänellä oli kunnon tuskat.
Otit häntä kädestä ja tutkit haavaa. Se oli pitkä mutta ei onneksi kovin syvä.
- Odota hetki, sanoit ja kävit hakemassa desinfiointiaineen ja sidettä.
- Älä liiku. Tää voi kirpasta, sanoit ja ruiskutit desinfiointiainetta haavaan.
Hevihemmo irvisti kivusta mutta ei sanonut mitään. Sitten aloit kietoa sidettä haavan ympärille.
- Mitä sulle oikein sattu? kysyit.
Hevihemmo ei sanonut ensin mitään mutta mutisi sitten:
- Yritin tehdä sulle anuklakvoileivän.
Aloit hymyillä. Veitsi oli ilmeisesti livennyt mutta Hevihemmo ei vain halunnut myöntää sitä.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 2 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:10
Kun hän tajusi rakastavansa sinua


Turbo
Istuitte tulostaulun katolla katselemassa tähtitaivasta. Turbo osoitti Marsia ja sanoi:
- Tuo tähti on kotini.
- Kaipaatko sinne? kysyit.
Turbo nyökkäsi hieman haikeasti mutta katsoi sitten sinua.
- Mutta jos lähtisin oloni ei paranisi yhtään, hän sanoi.
- Kuin niin? ihmettelit.
- Kaipaisin sinua, Turbo sanoi ja tarttui sitten sinua kädestä.
- (S/N). Rakastan sinua enemmän kuin mitään muuta maailmassa enkä antaisi sinulle käyvän mitään, hän jatkoi ja painoi sitten hellän suudelman suullesi.
Vastasit suudelmaan ja hymyilit.
- Samoin mä sua, sanoit.

Moto
Olit tulossa kaupasta Moton kanssa kun parkkipaikalle kaarsi Rasvanahka ja lauma hanttapuleja.
- Nyt me napataan sut senkin likainen rotta, Rasvanahka huusi ja roistot vetivät kaikki esille aseet.
Moton silmä alkoi palaa punaisella.
- Mä sulle rotat näytän, hän murahti ja ampui käsitykillään parista autosta renkaat puhki.
Seurasit sivusta taistelua kun huomasit että Rasvanahalla oli loistava hetki ampua Moto.
- Ei! huusit ja loikkasit eteen.
Rasvanahan ampuma laser osui sinuun ja lennätti sinut maahan. Moto tuijotti sinua hetken kauhistuneena ja ampui sitten Rasvanahan prätkään laserin niin että tämä lensi osien mukana ilmaan. Siinä kohdassa konnat tajusivat häipyä. Moto riensi luoksesi.
- (S/N). (S/N) puhu mulle, hän sanoi hädissään.
Kun et vastannut Moto laski katseensa.
- Voi (S/N). Mä olen niin pahoillani. Älä jätä mua. Mä rakastan sua, hän kuiskasi ja halasi päätäsi sylissään.
Motolla oli kyyneleet herkässä ja hän painoi kasvonsa hiuksiisi. Aloit kuitenkin jo virota.
- Auts, voihkaisit.
Moto nosti katseensa.
- (S/N)! Sä elät! hän huudahti helpottuneena.
- Miten?
- Hei tää on Chicago. En mä lähde minnekkään ilman luotiliiviä, naurahdit ja avasit pusakkasi näyttääksesi liivin.

Vinski
Olitte Vinskin kanssa puistossa ja istuitte puun alla katselemassa vilinää.
- Tää se on elämää, Vinski huokaisi.
- Jeah. Lämmin iltapäivä ja ei pahiksia lähimainkaan, naurahdit ja nojauduit paremmin puuta vasten.
- Oman kullan kanssa, Vinski virnisti ja katsoi sinua.
Virnistit takaisin.
- Oliks tossa jokin vihjaus Vinnie? kysyit.
- No niinkin sen vois sanoa, Vinski totesi ja riensi sitten hetkesi tiehensä huomatessaan vähän matkan päässä kukkien myyjän.
Pian hän tuli takaisin mukanaan mitä upein ruusu. Vinski ojensi ruusun sinulle.
- Se on tosi kaunis, henkäisit ja nuuhkaisit sitä kevyesti.
- Niin kuin sä....siis mä tarkoitan et oot upein tyttö jonka oon tavannu. No onhan Santtukin huippu mut mä tarkoitan, Vinski yritti ilmiselvästi selittää jotain mutta ei millään saanut asiaansa ulos.
Laskit kätesi hänen olalleen.
- Rauhoitu ja vedä syvään henkeä, neuvoit.
Vinski teki kuten neuvoit ja sanoi sitten:
- Mä rakastan sua.
Hymyilit ja annoit suukon Vinskin poskelle.
- Niin mäkin sua, totesit.

Santtu
Istuitte molemmat sohvalla katsomassa Appelsiinin tuoksua kun Santtu painoi päänsä olkaasi vasten.
- Mä rakastan sua, hän kuiskasi.
Aloit hymyillä.
- Samat sanat, sanoit.

Hevihemmo
Olitte juhlissa kun Hevihemmo vei sinut parvekkeelle katselemaan kaupungin valoloistoa.
- Se on upea, henkäisit.
- Samoin sä, Hevihemmo sanoi.
Käänsit katseesi häneen hieman hämmästyneenä. Hevihemmo hymyili.
- Oikeesti sä olet upein tyttö jonka olen koskaan tavannu. Sä et o samanlainen kuin jotkut mun faneista. Aina roikkumassa kirkuen takin helmassa. Ei sä olet erityinen, hän sanoi.
- Hemmo, yritit sanoa.
- (S/N) mä rakastan sua, Hevihemmo sanoi ja laski kätensä kädellesi.
Aloit hymyillä ja hyppäsit Hevihemmon kaulaan.
- Ja mä sua, sanoit ja suutelit Hevihemmoa.
Havahduitte vasta kun parvekkeen ovelta alkoi kuulua viheltelyä ja ulvontaa.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 2 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:11
Hänen ensimmäiset ajatuksensa


Turbo
"Vau. Toi on upein tyttö minkä oon nähny"

Moto
"Tais olla kovakin isku. Mä nimittäin näen jumalattaren"

Vinski
"Ou vau mikä mimmi"

Santtu
"Tyttörukka. Ehkä mä voin auttaa"

Hevihemmo
"Hei, toi on se tyttö katsomosta. Se pelasti mun hengen.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 2 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:11
Sinun ensimmäiset ajatuksesi


Turbo
"Vau. Toi on kyl todella komea kundi"

Moto
"Onpa komea kaveri. Kuin barbaarisoturi"

Vinski
"Jopas on komea kaveri"

Santtu
"Miks toi tyttö tarjoaa apuaan. Mähän olen täys luuseri"

Hevihemmo
"Vau, toi on kuin jokin rockjumala. Toi ääni, noi hiukset, toi tyyli"
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 2 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:12
Työsi


Turbo
Eläinlääkäri

Moto
Fantasiapelikaupan myyjä

Vinski
Pikaruokapaikan tarjoilija

Santtu
Opiskelija

Hevihemmo
Musiikkilehden toimittaja
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 2 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:12
Lempi TV-sarjasi


Turbo
Herrasmiehiä ja gangstereita.
Isoisäsi oli gangsteripomo joten kiinnostus 30-lukuun on ihan selvää.

Moto
Alias Hovinarri.
Pidät keskiaikaisista fantasiaseikkailuista vaikka olisi kyse kasari piirossarjasta.

Vinski
Sarkaa ja samettia.
Historialliset draamasarjat saavat sinut aina painautumaan Vinskin kylkeen melkein kyynelehtien romantiikan takia.

Santtu
Tavat ja tunteet.
Olet aina pitänyt Jane Austenin kirjoista ja kun näit Tavoista ja tunteista tehdyn sarjan alkavan pyöriä TV:ssä jäit heti koukkuun.

Hevihemmo
Dominion.
Ennen Hevihemmoa arkkienkeli Gabriel oli salainen ihastuksesi.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 2 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:12
Kun olet huonolla tuulella


Turbo
Koska olet eläinsuojeluyhdistyksen tilojen eläinlääkäri työsi on aika stressaavaa. Huonosti kohdellut eläimet saavat sinut tuntemaan inhoa ihmiskuntaa kohtaan ja toivomaan että voisit antaa edes kerran jollekulle rääkkääjälle samanlaisen kohtelun kuin mitä tämä on eläimelle tehnyt. Olit tullut kotiin harvinaisen väsyneenä ja lysähdit sohvalle. Laikku tuli luoksesi ja alkoi nuolla kättäsi. Hymyilit koiralle mutta et jaksanut ryhtyä leikkimään. Laikku tuntui lukevan tunteesi ja ryntäsi tiehensä. Huokaisit ja sulijt silmäsi. Hetken kuluttua tunsit suukon poskellasi ja avasit silmäsi. Turbo seisoi ylläsi ja hymyili.
- Johan se Ruusunen heräsi unestaan, hän sanoi.
- Turbo? Miten sä? ihmettelit.
- Laikku painoi hätäsignaalia ja kutsu mua avuksi, Turbo naurahti ja istui viereesi sohvalle.
Painauduit häntä vasten ja hymyilit.

Moto
Jos päiväsi ei olisi ollut muutenkin huono niin luulit ettei se olisi voinut mennä huonommaksi. Erehdyit. Horus, se pahuksen katti, onnistui hotkaisemaan tonnikalasalaattisi, jonka olit ostanut lounaaksi. Istuit sohvalla hieroen ohimoitasi, kun Moto tuli sisään.
- Hei, kuis menee, (S/N), hän sanoi, kun huomasi ilmeesi.
- Mikä hätänä, kukka? Moto kysyi istuessaan viereesi.
Huokaisit ja aloit kertoa päivästäsi.
- Ja jos tossa ei ollu vielä tarpeeks niin Horus päätti syödä mun lounaan, lopetit ja katsoit kissaa sen verran moittivasti, että Horus päätti piiloutua nojatuolin alle.
Moto laski kätensä olallesi ja hieroi sitä lempeästi.
- Jos tää yhtään helpottaa niin mä voisin tarjota sulle lounaan, hän ehdotti.
Katsoit häntä virnistäen.
- Ai hodarit ja kotikalja? kysyit.
Moto nyökkäsi.
- Sopii, soturi, hymyilit ja lähdit Moton kanssa ulos.

Vinski
Sinulla oli harvinaisen huono päivä. Oli satanut koko päivän ja sait pomoltasi melkoiset huudot vain siksi että satuit olemaan lähellä. Tulit sisään ovet paukkuen ja Vinski nosti katseensa.
- Hei söpöliini miten menee, hän sanoi ja nousi seisomaan.
- Älä koske muhun pitkällä tikullakaan tai mä sidon sun häntäs umppariin, hymähdit ja kävelit keittiön puolelle hakeaksei vettä.
Vinski tuli perässä ja halasi sinua takaapäin. Et voinut valittaa mutta se tuntui kyllä oikeastaan todella mukavalta.
- Sä voit kertoa mulle mitä vaan. Mikä painaa? hän kysyi.
- Äh mulla on vaan ollu huono päivä, sanoit ja käännyit ympäri.
Vinski hymyili ja halasi sinua. Et voinut mitään mutta aloit itkien purkaa tunteitasi.

Santtu
Olit nukkunut pommiin ja myöhästynyt kokeesta. Ja jos se ei olisi ollut jo tarpeeksi paha niin oli alkanut sataa ja kampuksen "kunkut" päättivät kaahata ohitsesi niin että lammikosta lensi vettä päällesi. Kävelit onnettomana kohti korjaamoa kun jätkät ajoivat vierellesi.
- Hei (S/N). Kelpaaks kyyti, Turbo kysyi.
Hymyilit ja nyökkäsit. Moto nosti sinut hännällän kyytiin ja kaahasitte korjaamolle. Santtu oli vastassa ja huomasi heti että sinulla oli ollut oikein ennätys kurja päivä.
- (S/N) onks kaikki kunnossa? hän kysyi.
Et nyökännyt mutta et puistanut päätäsikään. Santtu vei sinut sisälle ja istutti sohvalle. Pojat tulivat myös avuksi. Moto asetti harteillesi lämpimän huovan samalla kun annoit hänelle kastuneen takkisi, Turbo ja Vinski laittoivat TV:n päälle ja lempifilmisi pyörimään ja Santtu toi sinulle kupin kuumaa kaakaota ja istui viereesi katsomaan leffaa.

Hevihemmo
Olit saanut pystyyn todella hyvän raportin aikaan, mutta ei siitä juuri apua ollut. Päätoimittaja haukkui sen maan rakoon ja otti sen sijaan pirtsakan joskin ylimielisen blondin jutun KIZZin meikeistä. Samaa vauhtia kyseinen blondi ilkkui sinulle kirjoituksistasi. Vaikka mielesi teki motata onnistuit pitämään hermosi kurissa. Kun tulit kotiin, purskahdit itkuun. Hevihemmo tuli luoksesi ja halasi sinua.
- Hei, beibi. Älähän nyt. Oletko okei? Mikä hätänä? hän kysyi ja hyssytteli samalla.
- M-mun se teksiti. Sitä ei otettu. Mä mä olen nolla. En osaa tehdä mitään oikein, itkit Hevihemmon rintaa vasten.
Hevihemmo vain kuunteli vuodatustasi ja nosti lopulta kasvosi omiaan kohti.
- Kuule. Sä olet mahtava tyyppi ja oot lahjakas kirjoittaja. Sun pomos voi ottaa sen blondin pimbon tekstin ja tunkee sen sen omaan hanuriin, hän sanoi saaden sinut hihittämään.
Hevihemmo hymyili ja pyyhki kyyneleet poskeltasi.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 2 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:13
Lapsellisin juttu mitä teette yhdessä


Turbo
Vesisota. Teillä on tapana vetäistä kesän ensimmäisen kuumana päivänä kunnon vesisota. Vaikka Turbo on koulutukseltaan vapaustaistelujoukkojen sotilas osaat sinäkin Ramboilla mahdottoman kokoisen supersoakerin kanssa.

Moto
Linnoitusten rakentaminen. Joskus kun kahdenkeskeinen roolipelisessio menee larppauksen puolelle rakennatte sohvatyynyistä ja muista käsillä olevista materiaaleista linnoituksen joka on aika usein pahan velhon linna.

Vinski
Kilpailu. Teillä on aina kova kilpailuvietti päällä. Kumpi saa syötyä nopeammin hodarin, kumpi saa tyhjennettyä kotikaljatölkin yhdellä kulauksella tai kumpi saa juotua jäähilejuoman nopeasti ilman että otsa jäätyy. Näistä kolmesta kilpailusta sinä pärjäät paremmin jäähilekisassa.

Santtu
Satukirjojen lukeminen. Tykkäätte molemmat lukea satuja jotka muistuttavat lapsuudesta. Joskus istutte sohvalla toisiinne nojaten ja lukien samaa kirjaa. Oma suosikkisi on Kaunotar ja hirviö ja Santun Tuhkimo.

Hevihemmo
Hippa. Sinulla on tapana hiipiä Hevihemmon taakse kun hän harjoittelee ja napauttaa häntä olalle sanoen samalla:
- Hippa sä oot!
Sitten pinkaiset pakoon nauraen ja Hevihemmo lähtee saman tein perääsi virnistellen.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 2 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:13
Videopeli jota tykkäätte pelata


Turbo
Worms

Moto
Street fighter 4

Vinski
Halo

Santtu
AC/DC live rockband

Hevihemmo
Crysis 2
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 2 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:14
Yhtäläisyydet


Turbo
Teillä molemmilla on aurinkolasit.

Moto
Sinulla ja Motolla on samanlaiset hanskat vasemmassa kädessä.

Vinski
Te molemmat pidätte samanlaista huivia.

Santtu
Auttaessasi Santtua korjaamolla sinulla on samanlainen varustevyö kuin Santulla.

Hevihemmo
Hiuksenne ovat leikattu samanlaiseen tyyliin.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 2 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:14
Painajaisesi


Turbo
Turbo havahtui siihen että aloit väristä kylmästä.
- (S/N)? hän kysyi.
Hän ravisteli sinua olkapäästä.
- (S/N). Herää, Turbo kuiskasi.
Havahduit hereille ja nousit istumaan huohottaen. Turbo laski kätensä olallesi.
- Oletko okei? hän kysyi.
Käännyit katsomaan Turboa.
- Joo oon. Näin vaan painajaista, sanoit ja painoit pääsi vasten Turbon rintaa.
Turbo halasi sinua ja silitti selkääsi rauhoittavasti.
- Mä suojelen sua kaikelta mitä ikinä keksitkin pelätä, hän kuiskasi.

Moto
Moto heräsi siihen että hän kuuli sinun muitisevan jotain epäselvää.
- Ei...älä...päästä mut, mumisit otsa hiessä.
Moto painoi kätensä olkapäälle. Hän yritti rauhoittaa sinua varovaisesti mutta siitä ei ollut apua sillä heräsit hätkähtäen ja nousit istumaan huohottaen ja otsa hiessä. Moto otti sinua olkapäistä ja käänsi sinut katsomaan itseään.
- Oletko okei? hän kysyi.
Et heti tuntunut tuntevan häntä mutta sitten huokaisit ja laskit katseesi.
- Joo oon. Näin vain painajaista. Monttupomo piina mua unissani, huokaisit.
Moto katsoi sinua jonkin aikaa ja halasi sinua sitten.

Vinski
- EIH! kiljaisit ja nousisit istumaan sängyllä.
Vinski nosti unen pöpperöisen katseensa ylös.
- Mitä? Kuka? Missä? hän sopersi.
Katselit ympärillesi kuin yrittäen todistaa että kaikki oli ollut vain unta. Vinski nousi istumaan.
- Hei söpöliini. Onks kaikki okei? hän kysyi.
Käänsit pelästyneenä katseesi Vinskiin ja huokaisit sitten.
- Joo on. Mä näin vaan painajaista, sanoit.
Vinski katsoi sinua hetken ja silitti sitten poskeasi.
- Kuule jos tää yhtään helpottaa niin kun mä olin pieni mulla oli aina pehmolelu mihin mä turvanduin jos mä näin pahaa unta, hän kertoi.
Aloit virnistellä.
- Ai jaa. Jos ihan totta puhutaan niin mullakin on nyt sellanen, naurahdit ja halasit Vinskiä.

Santtu
Havahduit hereille painajaisestasi ja nousit ylös. Tunsit itsesi hermostuneeksi ja vilkaisit Santtua joka nukkui vieressäsi. Et halunnut herättää häntä vaan nousit ylös ja kävelit keittiöön. Olit aikeissa ottaa itsellesi lasin vettä kun kuulit äänen takaasi:
- Miks sä oot ylhäällä?
Käännyit pelästyneenä ympäri ja huomasit Santun joka hieroi silmiään.
- Sori Santtu. Herätinks mä sut? kysyit.
- No heräsin kyl omia aikojani ja huomasin ettet sä ollu sängyssä, hän sanoi ja istui sitten keittiön pöydän ääreen.
- Ootko okei? Santtu kysyi.
Huokaisit ja istuit Santtua vastapäätä.
- Ei täs mitään. Mä näin vaan painajaista, sanoit ja aloit kertoa unesta.

Hevihemmo
Hevihemmo havahtui siihen että nousit ylös sängystä ja aloit kävellä unissasi. Hevihemmo nousi myös ylös ja lähti perääsi.
- Öh (S/N)? hän kysyi.
Et vastannut vaan kävelit kohti kattoparveketta. Olit jo vähällä kävellä yli reunan kun Hevihemmo tarttui sinuun ja veti sinut alas. Havahduit ja näit Hevihemmon huolestuneen ilmeen.
- Älä säikytä mua tolleen, hän sanoi.
Sinulla meni hetki tajuta mitä oli tapahtunut.
- Voi juku. Anastasia iski taas, voihkaisit.
Hevihemmo katsoi sinua häkeltyneenä.
- Siis mikä iski? hän kysyi.
Huokaisit.
- Ootko nähnyt Anastasia leffan? kysyit.
Hevihemmo nyökkäsi.
- Siinähän Rasputin yrittää tappaa Anastasian pistämällä sen kävelemään unissaan myrskyisen laivan kannella kun Anastasia näkee unta. Mulla on sama ongelma. Aina kun näen painajaisia alan kävellä, kerroit.
Hevihemmo katsoi sinua hämmästyneenä ja halasi sitten sinua.
- Onneks oot kunnossa, hän kuiskasi.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 2 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:15
Se mikä hänessä ärsyttää sinua


Turbo
Turbo on välillä turhan ylisuojeleva mikä saa sinut vastakarvaan. Tietysti hän haluaa suojella sinua mutta jossain kohdissa se vain ampuu yli.

Moto
Motossa ei oikeastaan ole mitään mikä saisi sinua hermostumaan. Hän on niin kiltti, hellä ja hienotunteinen. Varsinainen herrasmies vai pitäisikö sanoa herrashiiri.

Vinksi
Vinskin egoilu on välistä sinusta todella ärsyttävää mutta et voi siltikään olla pitämättä siitä kun onnistut näpäyttämään häntä kuonolle.

Santtu
Santtu ei tunnu huomaavan sinua ollenkaan jos on keskittynyt mootoripyörän korjaamiseen ja se vähän ärsyttää sinua jonkin verran.

Hevihemmo
Jos Hevihemmo on keskittynyt harjoittelemaan uutta kappaletta hän ei tunnu kuulevan muuta kuin oman kitaransa soinnut. Ja se on sinusta todella ärsyttävää.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 2 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:15
Vauvojen nimet


Turbo
Poika: Hannibal
Tyttö: Clarice
Olet todella kova historiafani ja sinusta kuuluisan roomalaisen sotapäälikön nimi sopisi pojalle nimeksi kun isäkin on sotilas vaikka Turbo vitsaileekin Hannibal Lecterillä. Turbo valitsi Claricen sanomalla että "Jos meillä on Hannibal niin me tarvitaan poliisi sen perään".

Moto
Poika: Konrad
Tyttö: Raakel
Konrad ja Raakel kuulostivat sinusta jotenkin fantasiasta napatuilta. Kaksi seikkailijaa pelastamassa maata pahan voimilta. Motosta nimet kuulostivat hyviltä.

Vinski
Poika: Ari
Tyttö: Anna
Ari ja Anna olivat siitä hauskat nimet että ne alkoivat samalla nimellä ja ne sopivat todella hyvin yhteen. Vinski ei oikein tässä kohdassa voinut sanoa vastaan.

Santtu
Poika: Jouni
Tyttö: Marja
Isoisäsi oli kuuluisa historijoitsia joten halusit antaa pojalle nimen vaarin mukaan. Santtu taas piti nimestä Marja.

Hevihemmo
Poika: Ulvari
Tyttö: Nilla
Vaikka nimet ovatkin aika vanhahtavat ne kuulostivat teistä todella suloisilta nimiltä lapsille.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 2 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:16
Prätkähiiret bestiksesi.


Turbo
Santtu.
Santulle voi aina avautua ja hänen kanssaan voisi jutella ties kuinka pitkään.

Moto
Miihkali.
Tapasit Miihkalin ensi kerran kun hän törmäsi tulostauluun plutolaisella avaruusaluksella ja hänellä oli saalistajat perässään. Ystävystyitte miltei heti ja pidätte aika usein yhtetyttä radion välityksellä. Radion välityksellä sen takia koska kirjekaveruus Marsiin ei oikein toimi.

Vinski
Rontti.
Kun tapasit Rontin huomasit hänessä hyvän tilaisuuden pelleillä Vinskin kanssa. Olette yhtä hurjapäisiä ja Vinskin turkki on aina vähällä muutua harmaaksi kun Rontti vie sinut kaikkiin mahdollisiin action-tilanteisiin.

Santtu
Minni.
Ystävystyit Minnin kanssa kun hän ensi kertaa kävi maassa. Se pikkuinen oravalepakko oli tajuttoman suloinen pikkukaveri.

Hevihemmo
Tintti.
Vaikka Tintti ja Hevihemmo erosivat aika ikävissä merkeissä Tintti kuitenkin on nopea antamaan anteeksi. He eivät ehkä ole enää yhdessä mutta ei se kuitenkaan merkitse ettei hän voisi olla ystäväsi.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 2 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:16
Lomakohteet


Turbo
New York.
Olet aina halunnut käydä New Yorkissa ja kuka olisikaan parempi matkaseuralainen kuin poikaystäväsi. Ainakin ei tarvitse huolehtia lentolipuista. Miksi lentää kun voi ajaa scifi-tason moottoripyörällä.

Moto
Diano San Pietro Italia.
Kaunis ja rauhallinen pieni italialainen maalaiskylä. Mikä voisi olla sopivampi matkakohde teille kun haluatte romanttisen loman.

Vinski
Englanti.
Myönnät auliisti että olet toivoton Potter-fani joten unelmiesi matkakohde on ehdottomasti Englanti ja Lontoo. Sinä viet ja Vinski vikisee kun ryntäilette Potter-kohteesta toiseen.

Santtu
Englanti.
Kuultuasi Robbie Williamsin pitävän keikan Lontoossa halusit sinne oikopäätä. Sinä ja Santtu hankitte liput Robbie Williamsin keikalle ja lensitte Lontooseen. Varsinainen loma- ja keikkamatka.

Hevihemmo
Islanti
Jotenkin sinusta tuntuu että viikingit vetävät sinua puoleesi joten Isalanti on sinun lomakohde ykkösesi. Viimeksi kun kävitte Maassa Hevihemmo päätti yllättää sinut lomareissulla Islantiin.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 2 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:17
Islannin kirjailija - Vinski
Istuit työpöydän ääressä ja pähkäilit Islanti aiheisen lomatekstin kanssa. Matkailulehti oli pyytänyt sinua kirjoittamaan jutun Islannista. Pöydällä ja lattialla oli levällään kirjoja ja papereita. Roskakori oli jo kukkuroillaan täynnä rutisteuista paperipalloista. Vinski tuli sisään juuri kun heitit taas yhden luonnoksen roskakorin suuntaan.
- Hei varo vähän, hän sanoi ja avasi pallon.
- Islanti? Mitäs mun oma valkyyria, Vinski kysyi ja istui viereesi pöydän reunalle.
- Flirttailusta ei nyt ole apua. Mun pää lyö täysillä tyhjää tän teksitin kanssa, murahdit ja painoit pääsi käsien väliin ohimoita hieroen.
Vinski katseli sinua hetken ja katsoi sitten lattialla olevia kirjoja. Yksi kirja kiinnitti hänen huomionsa. Kannessa oli kuva komeasta viikinkisoturista, jolla oli kädessään vasara ja siihen iski salama.
- Viikinkitaruja, hän luki ja nosti kirjan lattialta.
Hän alkoi lukea kirjaa ensin hiljaa itsekseen mutta sitten hän purskahti nauruun. Nostit katseesi työstäsi ja katsoit häntä kummasstuneena.
- Mikäs sulle tuli? kysyit.
- Ei mikään mut täs on juttu mis kaks äijää lähtee hääreissulle ja toinen joutuu pukeutumaan morsiameks, Vinski nauroi.
Katsoit häntä hetken aikaa häkeltyneenä mutta sitten sinulla alkoi raksuttaa. Aloit itsekin hihittää.
- Ai se varastetun vasaran taru. Joo se on hassu mut ei niin nolo kuin Sleipnirin taru. Se vasta onkin nolo, nauroit ja istuit Vinskin viereen lukemaan tarukirjaa.
Se ilta menikin sitten lukemisen puolelle.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 2 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

7/8/2019, 09:17
Frida Kahlo - Santtu
Olitte Santun kanssa taidenäyttelyssä. Jätkät olivat kinuneet päästä mukaan mutta saatuaan kuulla ettette oleet menossa minnekään erikoiseen paikaan he jättivät jutun sikseen. Ja ehkä se olikin ihan viisasta sillä tuskin heitä olisi kiinnostanut meksikolainen taide.
- Hei vau katso tätä, Santtu huikkasi yhden taulun luota.
Taulu esitti Quetzalcoatlia azteekien sulkakäärmettä.
- Vau. Toi on tosi värikäs, totesit.
Sponsored content

Prätkähiiret mieltymykset (S) - Sivu 2 Empty Vs: Prätkähiiret mieltymykset (S)

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa