- RimfireJäsen
Rimfiren räpellykset
22/2/2019, 14:59
Tervetuloa tarinoitteni kotikoloon, toukan (eli minun) lämpimään ja turvalliseen koteloon, jonne käperryn ja uppoudun juonenkäänteiden, herisevän huumorin ja romantiikan vietäväksi Toivottavasti tämä kotikolo tarjoaa teille lukijoille samanlaisia ilon, innostuksen ja onnen tunteita kuin se tarjoaa minulle kirjoittajana! Kirjoitan täysin spontaanisti, eli silloin kun siltä tuntuu ja sellaisesta aiheesta kun milloinkin satun saamaan kylmiä väreitä niskanikamia pitkin, se on maailman paras tunne! Tänne tulee siis ajan kuluessa kertymään tarinoita laidasta laitaan, aina lapsille sopivasta sisällöstä K-18 -häröilyyn saakka Kuten olen aiemmin sanonut, tarinani tulevat 120% varmuudella olemaan pitkiä, humoristisia ja romantiiikkaa ja/tai parituksia tullaan näkemään PALJON! Minkän sille mahtaa kun on paatunut romantikko? Julkaisuvälistä en osaa luvata mitään, tällä hetkellä sairastelut ja kouluihin valmistautumiset häiritsevät hieman harrastuksia Mutta kyllä se tästä, tämä toukka kuoriutuu vielä perhoseksi ja liitää kirjoittamisen ihmemaahan!
Tässä olisi toistaiseksi ainokaiseni, minun pieni vauvani (sniif):
Rimfire's Dream (K-15)
Tässä olisi toistaiseksi ainokaiseni, minun pieni vauvani (sniif):
Rimfire's Dream (K-15)
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa