Olipa Kerran Marsissa
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Soturit Marsista (S) - Sivu 4 Empty Vs: Soturit Marsista (S)

1/9/2019, 09:21
Hieman myöhemmin koko tiimi roikkui ranteista sidottuna salin parvella. Anni oli suljettu lintuhäkkiin. Masi katseli sankareita virnistäen pilkallisesti.
- Oi kun on korea ja ylväs joukko. Sikopaimen, kyökkipiika, tallityttö, käsipuoli soturi, naisia naurattava varas ja keijun rääpäle, hän hymähti huvittuneena.
Sitten Masi kääntyi kankaalla peitetyn esineen luo ja veti peitteen pois. Kankaan alta paljastui synkkä pata.
- Tätä sanotaan hiidenpadaksi. Sen avulla voi luoda elävien kuolleiden armeijan. Se on tuhoutumaton ja tekee minusta Marsin mahtavimman olennon, Masi nauroi.
- Ei jos me estetään se, Turbo ärähti ja yritti päästä köysistä irti kuten muutkin.
Masi naurahti halveksivasti.
- Kukas minua voi estää, hän sanoi ja laski pataan soturin luurangon.
- Nouskaa kuolleet sotilaani. Nouskaa ja murskatkaa kapinalliset. Tuhotkaa kaikki jotka minua vastustavat, hän lausui ja samassa pata alkoi höyrytä.
Vihertävä usva peitti käytävillä lojuvat luurangot jotka alkoivat liikkua, nousivat pystyyn ja lähtivät kävelemään kohti laskusiltaa.
- Okei, toi on karmivaa, Vinski mutisi.
Sissi katsoi pataa miettivän näköisenä ja hätkähti sitten.
- Ei toi pata ole täysin tuhoutumaton, hän kuiskasi.
- Mitä sä meinaat? Turbo kysyi.
- Sen pystyy tuhoamaan mut vain uhrautumalla. Elävän olennon täytyy hypätä pataan vapaasta tahdostaan, Sissi selitti.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Soturit Marsista (S) - Sivu 4 Empty Vs: Soturit Marsista (S)

1/9/2019, 09:23
- Okei, mut miten me voidaan tuhota se jos ollaan köysissä kuin koirat, Vinski kysäisi.
- Kelpaisko apu? kuului silloin Turbolle ja Motolle tuttu ääni.
Kaikki käänsivät katseensa äänen suuntaan. Ikkunalla seisoi Miihkali.
- Miihkali! Moto huudahti.
- Miten sä tänne pääsit? Turbo kysyi.
- Kapinallisten joukot on saartanu linnan. Rontti lähetti mut tänne, Miihkali sanoi virnistäen ja loikkasi paalun päälle vetäen esille metsästyspuukon.
Hän katkaisi köydet.
- Ja nyt lähdettiin, hän sanoi.
- Vapauttakaa te Annin. Mun on tuhottava pata, Turbo sanoi ja kiipesi kielekkeelle padan ylle.
- Turbo, ei! Minni huusi.
Sissi syöksyi Turbon eteen.
- Ei. Sä et saa hypätä, hän sanoi.
- Pois tieltä, Sissi. Mun on tuhottava pata, Turbo sanoi.
- Sä et hyppää vaan mä, Sissi sanoi.
- HÄH!!!!!!?????? kakki huusivat yhteen ääneen.
- Sulla on Minni, siskos ja ystäviä. Mun perhe on kivettynyt ja kuollut. Mun elämä on ohi, Sissi kuiskasi surullisena ja heittäytyi kielekkeeltä alas pataan.
- SISSI! Moto huusi kauhistuneena.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Soturit Marsista (S) - Sivu 4 Empty Vs: Soturit Marsista (S)

1/9/2019, 09:23
Heti kun Sissi on kadonnut pataan vihreä usva alkoi imeytyä takaisin. Turbo riensi sisarensa häkin luo ja rikkoi sen lukon miekallaan. Anni laskeutui häkistä kuin transsissa. Tiimi oli aikeissa jo lähteä kun Moto pysähtyi.
- Menkää te edeltä. Mä tuun perässä, hän sanoi ja kääntyi takaisin saliin päin.
- Mitä sä aiot? Vinski kysyi.
- Et sä voi jäädä tänne, Turbo yritti estää.
- Yks juttu pitää vielä tehdä, Moto sanoi ja juoksi takaisin saliin.
Turbo lähti johdattamaan sankareita ulos linnasta.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Soturit Marsista (S) - Sivu 4 Empty Vs: Soturit Marsista (S)

1/9/2019, 09:24
Moto aikoi juosta padan luo mutta huomasi sen olevan huono idea. Jos hän edes yrittäisi koskea pataan hän tuhoutuisi. Moto tarttui seinässä olevaan metallirenkaaseen ja lähti kiertämään salin seinän vierustaa. Hän ei kuitenkaan ehtinyt kovin pitkälle sillä Masi ilmaantui hänen eteensä. Masi näytti melkeinpä murhanhimoiselta.
- Sä! Sä varastit voittoni! hän karjaisi ja kävi Moton kimppuun.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Soturit Marsista (S) - Sivu 4 Empty Vs: Soturit Marsista (S)

1/9/2019, 09:25
Masi ja Moto kierivät lattialla ja päätyivät padan vetopiiriin. Masi yritti työntää Motoa kohti pataa mutta Moton onnistui potkaista hänet kimpustaan. Masi lensi päin pataa tarttuen sen reunaan. Haarniska alkoi sulaa mustaksi metallimöykyksi ja Masi muuttua luurangoksi karjuen raivosta ja tuskasta. Moto yritti ryömiä pois päin kauhistuttavasta tuhon pyörteestä.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Soturit Marsista (S) - Sivu 4 Empty Vs: Soturit Marsista (S)

1/9/2019, 09:26
Hänen otteensa alkoi livetä kivilaatoista.
- Come on. Mun on päästävä täältä. Mun on vapautettava mun perhe, Moto ajatteli.
Juuri kun hänen otteensa oli irtoamassa kun joku tarttui häntä ranteesta. Se oli Turbo apunaan Vinski.
- Koita kestää, kamu, Turbo sanoi ja onnistui kiskomaan Moton ylös kurimuksesta.
- Thanks guys. Ja nyt etsitään mun perhe, Moto sanoi ja säntäsi vankityrmiin kaverit kannoillaan.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Soturit Marsista (S) - Sivu 4 Empty Vs: Soturit Marsista (S)

1/9/2019, 09:26
Linnan vankityrmissä ei kestänyt kauan löytää Moton kotikylän asukkaita. Jokainen hiiri oli kahlittu kaulastaan ketjulla seinään. Sankarikolmikko alkoi heti hommiin. Kun kyläläiset tajusivat yhden pelastijista olevan prinssi he polvistuivat kunnioituksesta.
- Hei, Turbo. Kun ollaan pelastettu maailma niin voisiks järkätä mullekin kruunauksen, Vinski kysäisi suu pielestään.
- Heko heko, Turbo hymähti samalla kun Moto vapautti äitinsä ja loput perheestään.
Sankarit lähtivät johdattamaan kyläläisiä ulos linnasta joka oli jo sortumispisteessä.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Soturit Marsista (S) - Sivu 4 Empty Vs: Soturit Marsista (S)

1/9/2019, 09:28
Porukka ehti juuri ulos kun koko linna romahti. Sortuneen tomun keskellä seisoi edelleen pata joka ei ollut kärsinyt vahinkoja millään tavalla. Ympäriinsä lojui kaatuneita luurankosotureita. Kapinalliset tuijottivat suu auki tuhoutunutta linnaa ja sankarikolmikkoa jonka ympärillä parveili kyläläisiä kiittäen Marsin jumalia. Minni riensi Turbon luo ja halasi tätä.
- Mä pelkäsin jo hetken et sä oot mennyttä, hän kuiskasi.
Moto katseli nuorta paria hieman surullisen näköisenä ja kääntyi sitten padan puoleen. Vinski tajusi mitä harmaa barbaarisoturi ajatteli.
- Sissi uhras itsensä, hän sanoi laskien kätensä Moton olalle.
Moto nyökkäsi ja laski katseensa puristaen kätensä nyrkkiin ja silmiin kihosi kyyneliä.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Soturit Marsista (S) - Sivu 4 Empty Vs: Soturit Marsista (S)

1/9/2019, 09:28
Miihkalin tukemanan Anni alkoi virota transsista ja piteli päätään kuin häntä vaivaisi armoton päänsärky.
- Mitä tapahtui? Missä olen? hän sopersi.
Turbo huomasi sisarensa tokenevan ja riensi tämän luo.
- Ootsä kunnossa, Anni? hän kysyi.
- Luulisin, Anni sanoi ja nousi pystyyn veljensä ja Miihkalin avustamana.
Sitten hän huomasi Moton joka seisoi linnan raunioilla katse maahan luotuna. Anni käveli hänen luokseen.
- Oletko kunnossa? hän kysyi.
Moto ei vastannut heti mutta kuiskasi sitten vapisevalla äänellä:
- Sissi.
Anni katsoi hetken Moton katsomaan suuntaan ja huomasi padan. Hän näytti tuumivalta.
- Voin ehkä auttaa, Anni sanoi ja käveli padan luo.
Hän painoi kätensä padan mustaan kylkeen ja sulki silmänsä. Annin ympärillä alkoi kiertää lämmin tuuli jossa näytti tanssivan omenankukkien terälehtiä. Kaikki katsoivat Annia yllättyneinä. Pata alkoi hohtaa valkoisena kuin se räjähtäisi kohta. Sen sijaan se haihtui jättäen linnanraunioiden keskelle maahan makaamaan karamellinvärisen hiirineidon jolla oli suklaanruskea tukka. Moto säntäsi oitis Sissin luo kun Anni oli saanut taikansa loppuun. Sissi ei kuitenkaan hengittänyt.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Soturit Marsista (S) - Sivu 4 Empty Vs: Soturit Marsista (S)

1/9/2019, 09:29
Moto nosti Sissin käsivarsilleen.
- Moto? Santtu kysyi.
Moto kääntyi ympäri katsoen Sissin elottomalta vaikuttavaa ruumista yhä kasvavan tuskan vääristäessä hänen kasvojaan. Minni vei käden suulleen ja Santtu painoi päänsä vasten Vinskin rintaa. Pojat painoivat päänsä. Moto puri huultaan ettei alkaisi itekä ääneen ja painoi päänsä Sissin hiuksiin. Ainoa joka ei ollut vielä sanonut mitään oli Anni. Hän käveli Moton luo ja kosketti hiljaa Sissin kaulaa. Annin silmät välähtivät hetkeksi keltaisiksi. Sissi alkoi virota.
- Uuh. Mitä tapahtu? Moto miks sä itket? hän sopersi.
Moto hätkähti hereille surustaan ja katsoi Sissiä suu auki.
- Sissi! Sä elät! hän huudahti.
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1534
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Soturit Marsista (S) - Sivu 4 Empty Vs: Soturit Marsista (S)

1/9/2019, 09:31
Raunioilla alkoi kiiriä voitokkaat riemuhuudot. Sissi halasi Motoa ja yllättäen suuteli häntä. Moto näytti yllättyneeltä mutta vastasi sitten suudelmaan. Vinski virnisti huvittuneena ja tönäisi Miihkalia käsivarteen sen näköisenä kuin olisi arvannut tulevan. Minni ja Turbo seisoivat käsikädessä hymyillen kaksikolle. Oli aika jatkaa kohti uusia seikkailuja...

- Mä en kyl vielkään kässää miks mun piti olla se joka muuttui sammakoksi? Vinski hymähti pelipöydän ääressä.
- Hei jos kerta kirja sanoo et varas muuttuu sammakoksi niin varas muuttuu sammakoksi joten suu kiinni, Sissi ärähti pelin johtajan paikalta pöydän päästä.
- Sanokaa mulle vielä kerran kenen idea oli ryhtyä pelaamaan Mustan padan maata? Santtu kysyi käsi otsalla,
- Sun, Turbo totesi.
Prätkähiiret ja Santtu olivat pitkällisen actionhiljaisuuden puitteissa ruvennut pelaamaan roolipeliä josta olikin syntynyt melkoinen seikkailu.
Sponsored content

Soturit Marsista (S) - Sivu 4 Empty Vs: Soturit Marsista (S)

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa