Olipa Kerran Marsissa
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
KariLapio
KariLapio
Jäsen
Posts : 38
Join date : 04.01.2019
https://www.youtube.com/channel/UCYPxsAXlgYl8z4GQJnG1ATA

värivalikoima Empty värivalikoima

4/1/2019, 19:33
hei!
värivalikoima on tällä hetkellä tosi huono meille joiden näkö ei ole ihan paras! Ei ole tarpeeksi kontrastia tekstin ja taustan välillä, teksti on vissiin harmaa ja tausta ruskea?
en meinannut löytää asetuksia vaikkapa profiilikuvan liittämistä varten (olin kirjottamassa esittelyä mut laitan tän nyt ennen sitä muuten unohdan)

siis tuossa teksti ei erotu taustasta mun silmiin ollenkaan, ellen mene tyyliin sentin päähän ruudusta ja päälle vähän siristä:
värivalikoima Esimer10

parannusehdotus: tummenna tekstiä ja vaalenna taustaa. TAI tausta asteen tummempi ja teksti valkoinen.
Pahgiz
Pahgiz
Ylläpitäjä
Posts : 323
Join date : 01.01.2019
Age : 32
Location : Etelä-Pohjanmaa

värivalikoima Empty Vs: värivalikoima

4/1/2019, 20:41
Uskotko niin mekin joiden silmissä ei (juurikaan) ole vikaa ollaan myös vähän moitittu tuota :'D Hini ei ole nyt paikalla (joka siis on opetellut tuon hallinnointipuolen mua tarkemmin), mutta mä yritän katsoa osaisinko tolle tehdä jotain ;D sit kun Hini ilmaantuu koneelle takaisin niin delegoin asian sille x'D
Hiniha
Hiniha
Ylläpitäjä
Posts : 181
Join date : 02.01.2019
Location : Planeetta Maa

värivalikoima Empty Vs: värivalikoima

5/1/2019, 11:52
Kiitos huomautuksesta.
Tämmöisistä asioista saa jatkossakin tulla sanomaan. Kun aikanaan säädin ulkoasua monta tuntia, niin varmasti on jäänyt jotain vastaavia asioita huomaamatta.

Kaikkeen en kuitenkaan pysty valitettavasti vaikuttamaan, sillä sivustolla on käytössä valmis pohja.
Pahgiz
Pahgiz
Ylläpitäjä
Posts : 323
Join date : 01.01.2019
Age : 32
Location : Etelä-Pohjanmaa

värivalikoima Empty Vs: värivalikoima

5/1/2019, 16:20
Mutta siis vielä tosiaan se että tekstin väriä muutettiin kunnolla mustaksi. Omaan silmään helpotti ainakin jonkin verran. Ongelma tosiaan että samasta väristä säätyy sekä näiden vastauslaatikoiden että noiden linkkien tekstien värit.
Sponsored content

värivalikoima Empty Vs: värivalikoima

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa