Nacellen prätkissarjikset
17/7/2024, 23:31
Lievästi sanottuna levis silmät ja putos monttu auki silmiin osu se et Nacelle on ottanu Prätkikset mukaan sen omaan Nacelleverse sarjikseen, mutta se ei oo ainoo sarjis, jonka ne tekee/on tehny, vaan luvassa on myös Prätkisille oma. Sori etten oo jaksanu sen Discortin kanssa säätää enään ni en voi tietää et joko muut tietää tästä vaiko eikö. Höpöttelin tosta hyperövereissä blogissani jonku nverran ja on aika eri alulla kuin Marvelin julkasema Prätkissarjis aikoinaan. Vaikuttais erehdyttävästi siltä, et kunhan ei ois kuinka toi plutolaissota todella lähti käyntiin. Sit se et ne on ottannu mukaan sellasia hahmoja mitä en ainakaan itte odottanu koskaan näkeväni et miltä ne näyttää. -Sekä toivottavasti ne ois sit mukana sarjassakin kunhan siitä kuulis ja näkis jotain joskus.
- BikerbabeJäsen
Vs: Nacellen prätkissarjikset
18/7/2024, 09:32
Okei toi on siistiä . Jos toi ilmestyy johonkin sarjiskaupan tiskille niin se on saatava
- PahgizYlläpitäjä
18/7/2024, 20:58
Tuolla foorumin discossa ei ollakaan tosiaan näistä puhuttu!
Omassa kaveriporukassa ollaa noita hieman pyöritelty. Ainaki toistaiseksi tuntuu että noita on aika mahdoton saada Suomessa. Meinasin alkaa tutkia saisko noita rehellisesti ostettua jostain digitaalisena, mut hairahduin sit jotain muuta tekemää
Yrittäny pitää aikalailla mielen avoimena koko uudelle sarjalle ja kaikelle mitä siihen liittyy :'D nyt on ehkä se et ku se alkuperäinen sarja jätti nii paljo fanien itsensä kehittämäksi, nii voi olla vaikee ajatus, että joku sanoiskin mikä on jatkossa canon
Mä en vielä osaa sanoa oikein mitä mieltä mä oon mm. tosta Moton siskosta ja hänen miehestään XD Ainaki toi Sweep on nimenä vähä outo... XDD Ja sit jotenki en fanita tota, että hän näyttää täsmällee veljeltää, paitsi hiukset XD Sit kans toi mua vähä häiritsee ettei Primer nyt oo kyl yhtää sen näkönen et kuuluis geneettisesti perheeseen. Ei oikein riitä että on saman värinen tukka ku äidillää, jos hän on koko perheen ainoa kullanruskea turkkinen.
Ja piirtotyylistä pakko sanoa et voi miks noi valtavat otsarypyt Motolla XDD muutenki tuntuu et noi kaikki sivuhahmot näyttää ihan hyvältä mut jätkät ei jotenki.. XDD
Just tosiaa tullu taas uus sivu vastaan tosta sarjiksesta. Sanotaanko et oudot nimet jatkuu..
Omassa kaveriporukassa ollaa noita hieman pyöritelty. Ainaki toistaiseksi tuntuu että noita on aika mahdoton saada Suomessa. Meinasin alkaa tutkia saisko noita rehellisesti ostettua jostain digitaalisena, mut hairahduin sit jotain muuta tekemää
Yrittäny pitää aikalailla mielen avoimena koko uudelle sarjalle ja kaikelle mitä siihen liittyy :'D nyt on ehkä se et ku se alkuperäinen sarja jätti nii paljo fanien itsensä kehittämäksi, nii voi olla vaikee ajatus, että joku sanoiskin mikä on jatkossa canon
Mä en vielä osaa sanoa oikein mitä mieltä mä oon mm. tosta Moton siskosta ja hänen miehestään XD Ainaki toi Sweep on nimenä vähä outo... XDD Ja sit jotenki en fanita tota, että hän näyttää täsmällee veljeltää, paitsi hiukset XD Sit kans toi mua vähä häiritsee ettei Primer nyt oo kyl yhtää sen näkönen et kuuluis geneettisesti perheeseen. Ei oikein riitä että on saman värinen tukka ku äidillää, jos hän on koko perheen ainoa kullanruskea turkkinen.
Ja piirtotyylistä pakko sanoa et voi miks noi valtavat otsarypyt Motolla XDD muutenki tuntuu et noi kaikki sivuhahmot näyttää ihan hyvältä mut jätkät ei jotenki.. XDD
Just tosiaa tullu taas uus sivu vastaan tosta sarjiksesta. Sanotaanko et oudot nimet jatkuu..
18/7/2024, 21:18
Joo, oon ite seurannu noita uutisia jonku verran Tumblrissa. Avoimin mielin täälläkin, mutta ei kyl kaikki mee välttämättä omaan käyttöön. Liian monta vuotta saanu juosta vapaasti niin hankala muuttaa äkkiseltään ^^'
- HöpöHamsuJäsen
19/7/2024, 12:52
Mäki kanssa Tumblerista saanu kaikennäkösiä uutisia tosta! Ja mulla henkkoht on kyllä into jotenki laskenu mitä enemmän tosta oon saanu tietää Ei niinkää sentakii et tässä ois mitenkää huonosti jutut (paitsi noi kaikki nimet. Ihan todella traagisia kaikki.), mutta jotenki iteensä ei iske sillee miten aattelis ;D Varmaa just sentakii ku on niin paljon käyttäny aikaansa ja rakkautta siihen alkuperäsen sarjan kolojen täyttelyy, nii kaikki muut tuntuu huonommilta
Mulle on kans muodostunu semmone tietynlainen huoli tosta, ku nehän otti tohon faneja konsulteiks, et mitä siitä oikee tulee. Aluks joo innosti, ku aatteli et hyväku siellä on joitakuita estämässä sitä -06 katastrofia tapahtumasta uudellee, mut seuraan yhtä niistä faneista joka siinä on ja hän on useemman kerran postaillu siitä kuinka hän puskee vahvasti Vinski/Santtua siellä. Ja siis joo kyllä itsekkin toivon, että sitä on siellä, mut en kuiteskaa sillee et se ois jotenki hirveen keskeinen osa Niin tietyllä tavalla pelottaa että tästä tulee vähä semmone Fanfic-brought-to-life, jos siellä on paljon samankaltasia faneja ja Nacellen päässä aatellaan että tää on semmonen mitä kaikki haluaa Tätä ajatusta puoltaa mulla ainaki vahvasti se joku Toxic Earth-spin off minkä he meinaa kans tohon sarjaan tehä. Sen synopsis kuullosti itelle ainaki just joltai fanfictioniltä XD
Tosta on tosiaa nyt tullu jo kaks sarjista pihalle - yks Nacelleverse, joka on ilmeisesti niinku alotus noille kaikille mitä ne otti rebootti ja sit se ensimmäinen pelkkä prätkähiirisarjis. Mä sain skannaukset tos eilen illallla kaverilta siitä ja vaikka en vielä oo ehtiny lukee ku vajaa puolet jäi vähä semmone plöh fiilis. Oon kans pettyny aivan samoihin asioihin mitä Pahgiz tuolla mainitsi ja siis itelle pisti silmään muutama muuki asia. Ekana toi, että ne nyt toi noi sukunimet mukaan (jotka nekin aivan järkyttävät ja traagiset.) vaikka ne sillon alunperin oli keskiny nii hyvän syyn miksei niillä ollu niitä. Ite tykkäsin kovasti syystä ja siitä, että olivat luoneet tällä hieman eroa marsilaisen ja ihmisten kulttuurin välille.
Tokana oikee häikäisi silmää tää, että nää hiiret on fyysiseltä iältää taas ihan mitä sattuu XD Jätkät näyttää olevan pysyvästi sen 23 ja 21 (toki Moto näyttää paikoittain yli 40 vuotiaalta XD), Miihkali ja Primer on tossa semmosen max. 12-vuotiaan näkösiä ja sit on Turbon mutsi joka näyttää lähemmäs 90-vuotiaalta XDD En nyt sit tiedä onko tässä piilossa jotain tietoa näiden hiirten ikääntymistavasta mutta kiinnostavaa miten Rontti on ainoo näistä hiiristä joka ollaa nähty keski-ikäsenä
Eniveis, multa tosiaan löytyy noi kaks ja oon saanu luvan jakaa kavereille noita kanssa, nii yksäreillä saa tulla pyytää jos kiinnostaa!
Mulle on kans muodostunu semmone tietynlainen huoli tosta, ku nehän otti tohon faneja konsulteiks, et mitä siitä oikee tulee. Aluks joo innosti, ku aatteli et hyväku siellä on joitakuita estämässä sitä -06 katastrofia tapahtumasta uudellee, mut seuraan yhtä niistä faneista joka siinä on ja hän on useemman kerran postaillu siitä kuinka hän puskee vahvasti Vinski/Santtua siellä. Ja siis joo kyllä itsekkin toivon, että sitä on siellä, mut en kuiteskaa sillee et se ois jotenki hirveen keskeinen osa Niin tietyllä tavalla pelottaa että tästä tulee vähä semmone Fanfic-brought-to-life, jos siellä on paljon samankaltasia faneja ja Nacellen päässä aatellaan että tää on semmonen mitä kaikki haluaa Tätä ajatusta puoltaa mulla ainaki vahvasti se joku Toxic Earth-spin off minkä he meinaa kans tohon sarjaan tehä. Sen synopsis kuullosti itelle ainaki just joltai fanfictioniltä XD
Tosta on tosiaa nyt tullu jo kaks sarjista pihalle - yks Nacelleverse, joka on ilmeisesti niinku alotus noille kaikille mitä ne otti rebootti ja sit se ensimmäinen pelkkä prätkähiirisarjis. Mä sain skannaukset tos eilen illallla kaverilta siitä ja vaikka en vielä oo ehtiny lukee ku vajaa puolet jäi vähä semmone plöh fiilis. Oon kans pettyny aivan samoihin asioihin mitä Pahgiz tuolla mainitsi ja siis itelle pisti silmään muutama muuki asia. Ekana toi, että ne nyt toi noi sukunimet mukaan (jotka nekin aivan järkyttävät ja traagiset.) vaikka ne sillon alunperin oli keskiny nii hyvän syyn miksei niillä ollu niitä. Ite tykkäsin kovasti syystä ja siitä, että olivat luoneet tällä hieman eroa marsilaisen ja ihmisten kulttuurin välille.
Tokana oikee häikäisi silmää tää, että nää hiiret on fyysiseltä iältää taas ihan mitä sattuu XD Jätkät näyttää olevan pysyvästi sen 23 ja 21 (toki Moto näyttää paikoittain yli 40 vuotiaalta XD), Miihkali ja Primer on tossa semmosen max. 12-vuotiaan näkösiä ja sit on Turbon mutsi joka näyttää lähemmäs 90-vuotiaalta XDD En nyt sit tiedä onko tässä piilossa jotain tietoa näiden hiirten ikääntymistavasta mutta kiinnostavaa miten Rontti on ainoo näistä hiiristä joka ollaa nähty keski-ikäsenä
Eniveis, multa tosiaan löytyy noi kaks ja oon saanu luvan jakaa kavereille noita kanssa, nii yksäreillä saa tulla pyytää jos kiinnostaa!
22/7/2024, 22:33
Ainakin prätkisten nimisäännöt on kyllä unohdettu Vinskin vanhempien kohdalla ja juuri tää, että kun tätä on monta vuotta touhunnu, että ehkä jotain voi uudesta ottaa, mutta aika moni asia... Tässä alkaa näyttää siltä, et esim omat nimet Vinskin vanhemmille on paljon paremmat ja muu ( hirveä ) suku. x'D Primer se todellakin erottuu joukosta jotenkin. Hetken aikaa mietin et onks niitä sisaruksii sittenkin kaikkiaan neljä, ennenku tajusin et ööö taitaa olla vanhemmat tossa taustalla. Piirtotyyli on suhteellisen okei, mutta...
Toi hiirien sukunimijuttuhan oli sarjassa vitsinä, mutta jotkut otti sen tosissaan ja älkää vaan sanoko et fanonista olis tulossa canon tossa uudessa.... O...O' Nytpähän tuo vähän kaduttaa, et se miun enkkupuolen prätkisbloggailu on niin jääny. =..=' Tekis niin mieli vähän avautuu tosta. Tulee sellanen olo kuin siitä, et miks osa kuttuu predatoreja yautjoiks johtuu yhden tyypin novelleista. Käsittääkseni ainakin osa niistä ei ollu mitään hyviä edes. Et se kekski ärsyttävän pikku sanan ja loppu on sellainen että en todellakaan käytä sitä mistään hinnasta muuten kuin mainitakseni et mistä sekin on alkunsa saanu. <,,<
Jotenkin noitten hiirien iät mitä ne heitti niistä ei oikein kyllä vastannu hahmoja eikä hahmojen ääniä. -Kaikkein vähiten alkuperäisessä dubissaan. Moto kuulosti reippaasti muita vanhemmalta. Ja ai niin. Tohonkin dubbiin liittyen, niin Leipiksen, Brien ja Monttupomon ääninä aika varmasti on jotkut uudet, kun alkuperäiset ääninäyttelijät kuoli. Sama juttu esim suomidubissa, kun Pepe Laaksonen kuoli. Sehän teki paitsi Vinskin ääniroolin, mutta myös Leipiksen ja monen muun sivuhahmon ääniroolit.
Toi hiirien sukunimijuttuhan oli sarjassa vitsinä, mutta jotkut otti sen tosissaan ja älkää vaan sanoko et fanonista olis tulossa canon tossa uudessa.... O...O' Nytpähän tuo vähän kaduttaa, et se miun enkkupuolen prätkisbloggailu on niin jääny. =..=' Tekis niin mieli vähän avautuu tosta. Tulee sellanen olo kuin siitä, et miks osa kuttuu predatoreja yautjoiks johtuu yhden tyypin novelleista. Käsittääkseni ainakin osa niistä ei ollu mitään hyviä edes. Et se kekski ärsyttävän pikku sanan ja loppu on sellainen että en todellakaan käytä sitä mistään hinnasta muuten kuin mainitakseni et mistä sekin on alkunsa saanu. <,,<
Jotenkin noitten hiirien iät mitä ne heitti niistä ei oikein kyllä vastannu hahmoja eikä hahmojen ääniä. -Kaikkein vähiten alkuperäisessä dubissaan. Moto kuulosti reippaasti muita vanhemmalta. Ja ai niin. Tohonkin dubbiin liittyen, niin Leipiksen, Brien ja Monttupomon ääninä aika varmasti on jotkut uudet, kun alkuperäiset ääninäyttelijät kuoli. Sama juttu esim suomidubissa, kun Pepe Laaksonen kuoli. Sehän teki paitsi Vinskin ääniroolin, mutta myös Leipiksen ja monen muun sivuhahmon ääniroolit.
28/7/2024, 22:49
Noi, että mistä sitä vois ehkä saada on kaketi Nacellen omat sivut ja ehkä vois pyytää kirjastoa hoitamaan hankkimisen. Postarit ehkä on tähtitieteelliset ellei sit Nacellella oo joku varasto ja kauppa Euroopassakin. Tullimaksut ei sentään pitäis tehdä hunajaa. Itseasiassa ei pitäis tullimaksuja tulla ollenkaan, jos se ei ylitä 150 euroa. ( Mietin tässä, koska on eräitä taidekirjoja jotka maksaa hunajaa ja tullitkin tulee sit niille. x...x ) Tuli tässä mieleen, kun lainasin Predator vs Wolverine sarjiksen. Se on enkuksi. Ja jostain ne noita ennkusarjiksia hankkiivat.
- BikerbabeJäsen
29/7/2024, 09:35
Totta tuokin, joskin täl hetkel en tideä kannattaako edes kysyä kun meidän kirjasto on väistötiloissa pankin ja entisen postin talossa X...X
29/7/2024, 11:31
Nou hätä. Vaikka se olis kuinka pieni tahansa, se on osa isompaa kokonaisuutta. Eli hommaksi jääkin selvittää, että mikä sen alueen pääkirjasto on ja lähestyy heitä pyynnöllä. Sitten, jos se ilmaantuu lainattavaksi, sen saa aina varattuu mihin tahansa sen alueen kirjastoon. Miunki oma kyläpahasen kirjasto on osa isompaa kirjastoverkkoo ja mitä oon väliin varannu, on kiikutettu ympäri tätä koko maakuntaa pahimmillaan. Ja kyllä, arvostan suuresti sitä työpanosta. Joittenin kans on ollu jonossa ja kauan ja hartaasti. Yks tällänen mitä sain odottaa noin puoltoista vuotta oli yks osa Witch hat atelieria. Oli se odotuksen väärti kyllä vaikka sarjan tapahtumat menikin sekaisin sen takii. Muista palveluista niin kirjastoilla on myös e-kirja ja leffastriimipalvelut.
Ebaystä saattaa kanssa löytää, mutta siinä huolena on tietysti aina se et onks myyjä ihan varmasti oikee myyjä. Postareita voi sit tulla paljonkin ja sama tullausjuttu päätee sit siinäkin jos myyjä ei oo EU:n alueelta.
Pikku lisäys 16:19: Googlen kaupasta löytyypi ekirjana.Hintaa on 5.05€ ja enlanniksihan se on.
Ebaystä saattaa kanssa löytää, mutta siinä huolena on tietysti aina se et onks myyjä ihan varmasti oikee myyjä. Postareita voi sit tulla paljonkin ja sama tullausjuttu päätee sit siinäkin jos myyjä ei oo EU:n alueelta.
Pikku lisäys 16:19: Googlen kaupasta löytyypi ekirjana.Hintaa on 5.05€ ja enlanniksihan se on.
Pahgiz likes this post
- BikerbabeJäsen
30/7/2024, 09:07
Pidän ton mielessä ja katon saisko mitään aikaan sit kun remontti on valmis
- PahgizYlläpitäjä
2/8/2024, 23:17
Oo. Hyvä et löytyy google kaupastaki. sieltä mä oon joskus jonku kirjan ennenki ostanu. Hini sano et amazonin kautta saa myös e-versiona, mut sitä en ite oo käyttäny, etten ainakaa ite tiedä miten homma toimii
Ne oli tosi melkoiset ne toimitukset sieltä Nacellelta XD sillee melkee 60€ pelkät toimitukset. Että täytyy sanoa, et ainakaa toistaiseksi ei fyysiselle lehdelle taida löytyä tahtotilaa (eikä lompakossa katetta XD)
Siellä rapakon takana meinaa vaa olla välillä ongelma, ettei he tunnu tajuavan maailman jatkuvan USAn rajojen ulkopuolella Tuntuu et kaikki nää nörttihommat on aika vaikeita täältä Suomesta käsin saavuttaa, kun ei tänne tuoda mitään myyntiin
Ne oli tosi melkoiset ne toimitukset sieltä Nacellelta XD sillee melkee 60€ pelkät toimitukset. Että täytyy sanoa, et ainakaa toistaiseksi ei fyysiselle lehdelle taida löytyä tahtotilaa (eikä lompakossa katetta XD)
Siellä rapakon takana meinaa vaa olla välillä ongelma, ettei he tunnu tajuavan maailman jatkuvan USAn rajojen ulkopuolella Tuntuu et kaikki nää nörttihommat on aika vaikeita täältä Suomesta käsin saavuttaa, kun ei tänne tuoda mitään myyntiin
- BikerbabeJäsen
3/8/2024, 09:06
Pidän noi mielessä
3/8/2024, 13:50
Pahgiz kirjoitti:Oo. Hyvä et löytyy google kaupastaki. sieltä mä oon joskus jonku kirjan ennenki ostanu. Hini sano et amazonin kautta saa myös e-versiona, mut sitä en ite oo käyttäny, etten ainakaa ite tiedä miten homma toimii
Amazonin ekirja juttu toimii niin, että ekana tarvii asentaa laitteelle Kindle app. Se sit aukee kai suoraan Kindlen kauppaan ( Kindle Storeen ) ja sieltä sit haetaan ja ostetaan ja maksetaan mitä halutaan ostaa. Sit siellä on kohta mihin laitteelle ns toimitetaan ( joku deliver to ) ja sit ne maksetaan. Sitten niitten pitäis löytyä apin kirjastosta. -Vähän samallain ku toi Googlen kirjakaupan kans.
Ton äppösen käyöstä sellanen juttu, joka iski parruna ohtaan ku tutkin amazonin ohjeita. -Google osas ettiä ohjeet. Jee!
Mutta, ohjeissa lukee niin iloseen; "The iOS Kindle app, Android Kindle app, and Amazon app for iOS and Android don't support in-app purchasing for Kindle books. Customers must purchase on a web browser."
Eeeelikkä juu, jos haluaa ostaa kirjoja Kindlen apillä, niin tarvii joko tehdä homma puhelimen nettiselaimen kautta Kindle Storeen tai sitten suosiolla koneelle asennetun Kindle Apin kautta. -Noissa ei oo se huoli; Amazonin tilin kanssa on vähän sama juttu kuin Mahtisormuksen, että yks tili hallitsee kaikkee. ( Samalla tilillä pääset ensinnäkin minkä maan Amazonin kauppaan ja ne tiedot kulkee myös Amazonin palveluitten välillä oli laite mikä tahansa. ( Kieltämättä huvittais lukee parodia Taru Sormusten herrasta taruna Amazonin herrasta. xD )
-Miten toi kirjapalvelu voi pysyy pystyssä tolla logiikalla? En tiedä. Pystyäkseen lukeen Amazonin ekirjoja, niihin tarvii ton Kindle apin, jonka pitäis toimii laitteella kuin laitteella. Jotenkin laiha lohtu siitä, ettei tohon tartte erikseen Amazonin omaa Kindle lukijalaitetta. ( Ihan varmasti se Amazonin johdossa nököttävä tosielämän Lex Luthor on kohta tekemässä muistiinpanoloi tai jotain... )
Samantapaisesti ainaki yks suomalainenki äänikirjapalvelu toimii, että jos haluaa aloittaa niin selaimen kautta rekisteröinti ja maksut toimii vain selaimessa ja vasta sit toimii äppi.
Googlen kirja toimii myös puelin äpillä mutta Applen versiossa ei näy edes hintoloi. o..O Sen verran sähläsin sen sarjiksen oston kans et se meni sit varagmailtilin kautta mutta maksu jokatapauksessa onnistui ja sarjis on ladattu koneellekkin. Se vaatii vielä jonkun adoben jutun et sen voi aukoo offlinetilassa.
Toivovottavasti tosta on jotain apuu. ^^'
Niin, jenkeille nyt on kauhistus sekin et maailmassa on muitakin kielii kuin amerikka... osa kun ei tajuu et he puhuu englantii, amerikan englantii. Haluisin tietää, et tuleeks sieltä Nacellelta joku tyyppi oikein henkilökohtaisesti tuomaan paketin kotiin vaiko mitenkä, koska toi hinta. ( Miulle se laski €57.95 sen voi kyl niin surutta pyöristää 60 egeen. ) Toi on aivan järkyttävää. O....O Ja pidin jo Amazonin Saksan postareita ( 35 egee ) suurina. Siinä määrin et kyllä se kirpasee vaan hetken mättää ostoskori täyteen et saa ne ilmaset postarit. Että kyllä toi ekirja on edullisempi ratkaisu tuohon verrattuna.
Tuli tos mieleen et jos saadaan suomikäännös koskaan, että mitähän on nykysin sarjisten hinnat. Joskus sillä ekalla prätkissarjiksella tais olla hintaa 25 markkaa tai jotain. eli jotain nykyrahassa se ois 7,09 euroa ja niin halvalla en usko et nykypäivänä sarjislehtiä myydään. Mangaa saattaa ehkä saada. ( mangaversio prätkiksistä ois muuten sekin aivan huippu ja sormet ristiin et Good Smile Company tekis sit Prätkiksistä söpöt pikku nendroidit. Voin kuvitella, ja ne ois söpöydessään aivan eri luokkaa kuin mitä esim Funko Pop saattais saada aikaan. ) Tajusin tässä, että julkastaanko nykyisin ees enään mitään sarjislehtiä? :'D Ei ettäkö olisin ehkä aika paljon vieraantunu asiasta kun lehtihyllyillä kattelen oikeestaan vaan korttiaskartelulehtii ja mangaa...
Ja oli miulla vielä yks juttu, joka Nacellen sivuilta osu silmään ja totta hitossa sitä on levitettävä:
Kuvan omistaa Nacelle ja siinä ovat listaillu joitain päähahmoja... osa hyvinkin tuttuloi ja sitten... Miun kantaa jos joku kyseleis niin Rontin oisivat voinu jo unohtaa ihan hyvin ja päästää sen eläkkeelle tai jotain. Sit on myös jännää et Anni puuttuu. NIin ja sarjiksessa Miihkalilla ja Primerilla näky olevan punaset silmät on ne korjannu asian tossa. -Ja näkyykö? Kyllä näkyy. Ruskeet simmut on molemmilla. xD ( Hyvin kävi näkötestistä. )
- PahgizYlläpitäjä
3/8/2024, 22:21
Voi joo me kans nähtii toi just eile illalla toi kuva!!
Siis niin mahtavaa jos tää pitää paikkansa, että Primer otettais paremmin käyttöön :3
Toki tos kuvas itteä huvittaa toi Karpaasi :'D Et ku se nyt on aikalailla sivuhahmo ollu nii jos se nyt on lätkäisty tohon että häntäki nähtäis enemmä XD sekin jo pelkästää huvittaa et muilla on vaa etunimet nii hänellä koko "Sergeant Scabbard" XD
Siis niin mahtavaa jos tää pitää paikkansa, että Primer otettais paremmin käyttöön :3
Toki tos kuvas itteä huvittaa toi Karpaasi :'D Et ku se nyt on aikalailla sivuhahmo ollu nii jos se nyt on lätkäisty tohon että häntäki nähtäis enemmä XD sekin jo pelkästää huvittaa et muilla on vaa etunimet nii hänellä koko "Sergeant Scabbard" XD
- BikerbabeJäsen
4/8/2024, 08:21
Musta kans tää tiimi kokoonpano näyttää tosi siistiltä :3
4/8/2024, 13:04
Veikkaan et osalla noista armeijan tyypeistä arvot on niin verissä, ettei käy kutsuminen heitä ilman sitä. x'D Tälläkään hetkellä en kyl saa päästäni sitä kohtausta missä Rontti oli hilkulla ettei menny Karpaasin kurkkuun kiinni, niin raivona se oli ja periaatteessa pikkuasiasta. -Tai sit siitä ku Karpaasi muistutti ettei Rontti kuulu ( enää ) armeijaan ja vois lopettaa asioihin sekaantumisen. Mitä enemmän noita kohtauksia kattoo missä sen itsehillintä on mennä menojaan, sen enempi oi käppänä karmii. O...o Silti ois kiva, jos Karpaasi ja Primer, Minni ja Miihkali sais kaukan kaivattuu ruutuaikaa. Rontista ei niinkään väliks. Ja sen et Anni sais kyl luvan olla mukana.
Kyllä otin myös selvää noista Vinskin vanhempien nimistä ja on ne pirulaiset Nacellella tehny kotiläksynsä sittenkin; toinen on nimetty ilmatorjuntaohjus sydeemin mukaan ja toinen ohjusten ohjaussyydeemilaitteiston. Pahus. =..= Mut en silti kyllä aio tehdä adoptointeja, vaan Vinski kyl saa olla ns laumastaan eksyny kapinallinen tuhlaajapoika.
Kyllä otin myös selvää noista Vinskin vanhempien nimistä ja on ne pirulaiset Nacellella tehny kotiläksynsä sittenkin; toinen on nimetty ilmatorjuntaohjus sydeemin mukaan ja toinen ohjusten ohjaussyydeemilaitteiston. Pahus. =..= Mut en silti kyllä aio tehdä adoptointeja, vaan Vinski kyl saa olla ns laumastaan eksyny kapinallinen tuhlaajapoika.
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa