- PratkaFurry08
Hei prätkäkamut!
5/9/2022, 15:27
Voisiko foorumille lisätä keskustelun, jossa on vain K-18 piirustuksia prätkähiiristä
Etukäteen kiittäen PratkaFurry80
Etukäteen kiittäen PratkaFurry80
PratkaFurry08 likes this post
- PahgizYlläpitäjä
Vs: Hei prätkäkamut!
5/9/2022, 22:57
Moikka.
Olemme foorumia perustaessamme (siis minä ja ystäväni Hiniha) kirjanneet aika maltilliset säännöt ja ohjeet foorumille. Ja kuvallisesta taiteesta olemme kirjanneet:
"Jokainen joka kuviaan haluaa julkaista aloittaa oman topicin Kuvallisen taiteen kansioon.
Kuvissa emme halua rajoittaa muutoin kuin toivomalla että K18-materiaalia ei täällä tarvitsisi nähdä. Niitä varten on olemassa parempiakin julkaisupaikkoja."
Linkki ohjeisiin
Rehellisesti sanottuna olemme edelleen samoilla linjoilla asian suhteen. Ja en tiedä olisiko täällä tällä hetkellä edes sellaisia piirtäjiä, joka sellaista materiaalia piirtäisi.
Olemme foorumia perustaessamme (siis minä ja ystäväni Hiniha) kirjanneet aika maltilliset säännöt ja ohjeet foorumille. Ja kuvallisesta taiteesta olemme kirjanneet:
"Jokainen joka kuviaan haluaa julkaista aloittaa oman topicin Kuvallisen taiteen kansioon.
Kuvissa emme halua rajoittaa muutoin kuin toivomalla että K18-materiaalia ei täällä tarvitsisi nähdä. Niitä varten on olemassa parempiakin julkaisupaikkoja."
Linkki ohjeisiin
Rehellisesti sanottuna olemme edelleen samoilla linjoilla asian suhteen. Ja en tiedä olisiko täällä tällä hetkellä edes sellaisia piirtäjiä, joka sellaista materiaalia piirtäisi.
Prätkisfan2, uku and HöpöHamsu like this post
Vs: Hei prätkäkamut!
10/11/2022, 18:27
Päälle myös se, että K18 kuvamateriaalia on oikeasti aika hankala esitellä verkossa ja vielä vaikeampaa olisi, jos vaikka olis K18 foorumi ym mikä oliskin tälle olemassa, käyttäjien valvominen esim iän suhteen että sinne pääsis todellakin vain vähintään 18 vee henkilöt ja sitä vanhemmat. K18 sisältöä noissakin online gallerioissa rajoitettu, että mikä on sallittua. Ja sitten on niitä K18+ kuvia, jotka on tyyliin niin omalla vastuualla, että niissä materiaali on tyyliin miljoonaksi vuodeksi painajaisia. Onks se materiaali niin rankkaa? On.
Hmmm... onkohan täällä tosiaan ketään sellaista, joka K18 juttuja piirtelis tai käyttäis jotain muunlaisia graafisia työkaluja niiden tekemiseen. Kyllä täällä on. Paitsi itse, niin aivan varmasti on muitakin.
Hmmm... onkohan täällä tosiaan ketään sellaista, joka K18 juttuja piirtelis tai käyttäis jotain muunlaisia graafisia työkaluja niiden tekemiseen. Kyllä täällä on. Paitsi itse, niin aivan varmasti on muitakin.
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa