Olipa Kerran Marsissa
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
Prätkisfan2
Prätkisfan2
Jäsen
Posts : 384
Join date : 02.01.2019
Age : 27

Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset  - Sivu 3 Empty Vs: Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset

11/3/2022, 12:33
HöpöHamsu kirjoitti:Ah tulee niin paljo muistoja mieleen tästä kuvasta..  [You must be registered and logged in to see this image.]
Itsekkin siis olin joskus aikanani oikeen kova winx fani, mut sitte ku tuli se kamala 4 kausi ja believix (joka musta on rumin keijumuoto, joka heille on tähä mennes piirretty  [You must be registered and logged in to see this image.] ) nii se sit vähä jäi. Joita vuosia myöhemmin näin sit jakson, jossa heillä oli tää harmonix ja ihastuin noihin jalkoja kiertävii nauhajuttuihin (heillä tais olla iha korkkarit joidenka nauhat ne oli  scratch ) ja mun oli kanssa sit piirrettävä Ashani keijuna. Hauska sattuma sillee, et tein sit kanssa justiinsa tollasen harmonix/enchantix fuusion siitä asusta!  [You must be registered and logged in to see this image.]
Ei tosin ollu yhtä hieno se mun tekele ku tää sun tässä ( ei muistaakseni ees siipiä ollu xd)!
Oot taas harpponu tosi paljon eteenpäin ton digipiirtämisen kaa, todella hieno!  [You must be registered and logged in to see this image.]


Voi kiitos! 🥰😍 ihana palaute!

Itse kattelin joku aika sitten winxejä pitkästä aikaa Netflixistä! Ja oon kyllä rakastunu ihan joka kauteen 😍. Ainoa häiritsevä tekijä on Sirenix ja Mythix voimissa että ne osittain esitetään 3D.nä 😂 ja nyt se uusin onko se kausi 8 niin se vasta täyttä kuraa onkin 😂. Ihan kuin prätkähiirten pilaaminen 2006. Eivät näytä itseltään ja tarinakin on tosi kehno. Näyttävät pikkulapsilta. Mutta Netflix tuotannossa olevat kaksi kautta missä on Dreamix ja Onyrix ovat taas ihan huippu piirtoa, vaikka tarinassa ei ole spesialisteja ollenkaan.

Voi vitsi mikä yhteensattuma 🤩. Joo Harmonix voimissa heillä on korkokengät, mutta yrittämisestä huolimatta en saanut niitä luotua joten päätin vähän soveltaa 😁.

Täytyy jatkaa noita muitakin töitä vielä niin harjaantuu vielä lisää tuo digipiirtäminen ☺
HöpöHamsu
HöpöHamsu
Jäsen
Posts : 332
Join date : 02.03.2019
Age : 24
Location : Etelä-suomi

Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset  - Sivu 3 Empty Vs: Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset

11/3/2022, 13:24
Prätkisfan2 kirjoitti: Itse kattelin joku aika sitten winxejä pitkästä aikaa Netflixistä! Ja oon kyllä rakastunu ihan joka kauteen 😍. Ainoa häiritsevä tekijä on Sirenix ja Mythix voimissa että ne osittain esitetään 3D.nä 😂 ja nyt se uusin onko se kausi 8 niin se vasta täyttä kuraa onkin 😂. Ihan kuin prätkähiirten pilaaminen 2006. Eivät näytä itseltään ja tarinakin on tosi kehno. Näyttävät pikkulapsilta. Mutta Netflix tuotannossa olevat kaksi kautta missä on Dreamix ja Onyrix ovat taas ihan huippu piirtoa, vaikka tarinassa ei ole spesialisteja ollenkaan.

Mä kans verestän välillä muistoja kattelen noita netflixistä. Mut vaan niitä ekan kolme kauden jaksoja, koska vaikka niissäki välillä joutuu pureen hammasta ja kattoo muualle, ku on jotenki nii tyttöpiirretty se nii niissä on vaa se niin suuri nostalgia arvo  [You must be registered and logged in to see this image.]
Yritin vähä silmäillä noita uudempia kausia joitai vuosia sit, mut ei siitä mitää tullu. Sit vieläku näin kanssa noi 3D versiot heistä olin, että juuei XD
WoWia kans yritin sillonku se netflixiin tuli, mut sekää ei koukuttanu/pitäny mielenkiintoa tarpeeks nii seki sit jäi  [You must be registered and logged in to see this image.] Mut noi sen keijumuodot oli kyllä taas sit nii kauniit ja sarjan piirtotyyli ylipäätää oli paljo kivempi! Ite kans tykkäsin hirveesti siitä Dreamixin transformaatio musasta :3

Sitä netflixin live action versiota en koskaan ees yrittäny lähteä kattomaan, vaikka monet kaverit sano et se oli hyvä/koukuttava. Trailerin perusteella oli vaa jotenki nii erillainen se (vaikee yhdistää sitä noihi tuntemiinsa winxeihi. Plus Techna puuttu kokonaa...), et aattelin etten haluu antaa ees mahollisuutta ittelleni ärsyyntyä siitä, ettei se vastaa mun odotuksia XD

Prätkisfan2 kirjoitti: Voi vitsi mikä yhteensattuma 🤩. Joo Harmonix voimissa heillä on korkokengät, mutta yrittämisestä huolimatta en saanut niitä luotua joten päätin vähän soveltaa 😁.

Korkkarit/kengät ylipäätään on vaiketa, et tunnen tuskasi  [You must be registered and logged in to see this image.] Kivasti sait kuiteski yhdistettyä noi :3

Prätkisfan2 likes this post

Prätkisfan2
Prätkisfan2
Jäsen
Posts : 384
Join date : 02.01.2019
Age : 27

Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset  - Sivu 3 Empty Vs: Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset

11/3/2022, 13:30
HöpöHamsu kirjoitti:
Prätkisfan2 kirjoitti: Itse kattelin joku aika sitten winxejä pitkästä aikaa Netflixistä! Ja oon kyllä rakastunu ihan joka kauteen 😍. Ainoa häiritsevä tekijä on Sirenix ja Mythix voimissa että ne osittain esitetään 3D.nä 😂 ja nyt se uusin onko se kausi 8 niin se vasta täyttä kuraa onkin 😂. Ihan kuin prätkähiirten pilaaminen 2006. Eivät näytä itseltään ja tarinakin on tosi kehno. Näyttävät pikkulapsilta. Mutta Netflix tuotannossa olevat kaksi kautta missä on Dreamix ja Onyrix ovat taas ihan huippu piirtoa, vaikka tarinassa ei ole spesialisteja ollenkaan.

Mä kans verestän välillä muistoja kattelen noita netflixistä. Mut vaan niitä ekan kolme kauden jaksoja, koska vaikka niissäki välillä joutuu pureen hammasta ja kattoo muualle, ku on jotenki nii tyttöpiirretty se nii niissä on vaa se niin suuri nostalgia arvo  [You must be registered and logged in to see this image.]
Yritin vähä silmäillä noita uudempia kausia joitai vuosia sit, mut ei siitä mitää tullu. Sit vieläku näin kanssa noi 3D versiot heistä olin, että juuei XD
WoWia kans yritin sillonku se netflixiin tuli, mut sekää ei koukuttanu/pitäny mielenkiintoa tarpeeks nii seki sit jäi  [You must be registered and logged in to see this image.] Mut noi sen keijumuodot oli kyllä taas sit nii kauniit ja sarjan piirtotyyli ylipäätää oli paljo kivempi! Ite kans tykkäsin hirveesti siitä Dreamixin transformaatio musasta :3

Sitä netflixin live action versiota en koskaan ees yrittäny lähteä kattomaan, vaikka monet kaverit sano et se oli hyvä/koukuttava. Trailerin perusteella oli vaa jotenki nii erillainen se (vaikee yhdistää sitä noihi tuntemiinsa winxeihi. Plus Techna puuttu kokonaa...), et aattelin etten haluu antaa ees mahollisuutta ittelleni ärsyyntyä siitä, ettei se vastaa mun odotuksia XD

Joo katsoin kanssa live actionin mutta se jäi jotenkin tosi ikävästi kesken 🤔. Oli ihan katsomisen arvoinen mutta en ihan kuitenkaan ”hypetä” sitä tai suosittele kavereille 😂.

Prätkisfan2 kirjoitti: Voi vitsi mikä yhteensattuma 🤩. Joo Harmonix voimissa heillä on korkokengät, mutta yrittämisestä huolimatta en saanut niitä luotua joten päätin vähän soveltaa 😁.

Korkkarit/kengät ylipäätään on vaiketa, et tunnen tuskasi  [You must be registered and logged in to see this image.] Kivasti sait kuiteski yhdistettyä noi :3

Tämä! Mutta ehkä joku päivä osaan piirtää muutkin kuin mustat saappaat tai jalat ilman varpaita 😂
Prätkisfan2
Prätkisfan2
Jäsen
Posts : 384
Join date : 02.01.2019
Age : 27

Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset  - Sivu 3 Empty Vs: Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset

25/8/2023, 00:06
Siis tämä on ollut mun yksi suurin unelma toteuttaa! 🤩

Nimittäin Hemi, oma hahmo muutamasta pisimmästä tarinastani! Hemi on luonteeltaan hieman hömelö, vitsaileva (muiden kustannuksella), pääasiassa myös rakastava eno pienelle siskontytölleen.

Hemi on yksi kookkaimmista marsilaisista ja pituus ylittää Motonkin. Vaikka luonne on tyypillisesti muita ärsyttävä, on Hemi kuitenkin hyvä liittolainen, taistelija ja ystävä! Hemi tunnusmerkkinä on tuuhea ja kookas punaruskea irokeesi sekä erikoisemmat korvakorurivistöt.

Hemi on loukkaantunut aikoinaan ystävänsä toimesta, jonka vuoksi vasenta olkapäätä koristaa kaksi eripituista arpea. Hemi on liittolainen Minnin isoveljen kanssa!

Hemin runsaiden yksityiskohtien vuoksi päätin toteuttaa hänestä profiili- ja kokovartalokuvan. 🥰 tarinoiden myötä Hemistä on tullut yksi toivotuin hahmo toteutettavaksi! Joten tässä hän on:


[You must be registered and logged in to see this image.]

Hiniha, DeadRat21 and HöpöHamsu like this post

avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1532
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset  - Sivu 3 Empty Vs: Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset

25/8/2023, 08:38
Vau! Hemi näyttää tosi päheeltä Very Happy
Prätkisfan2
Prätkisfan2
Jäsen
Posts : 384
Join date : 02.01.2019
Age : 27

Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset  - Sivu 3 Empty Vs: Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset

18/4/2024, 18:43
Hellurei!

Pitkästä, pitkästä aikaan oon saanut raapustettua taiteellisesti taas Prätkähiiri-teemaista kuvajaista! Tarinahan lähti siitä, että löysin farkkutakin 9€ kirpparilta, joten päätin tuunata sen haluammallani tavalla (ihan hintansa puolesta uskalsin lähteä tähän)! Mikä olisi ollut siis parempaa kuin askarrella siihen teeman mukaisesti marsilaista komeutta 🤩

Kasaan tähän ketjuun kuvia aloituksesta ja lopetuksesta sekä kaiken kukkurallisesta kokonaisesta komeudesta, joka syntyi intensiivisellä työllä, 70000 hermoromahduksella ja uusien lihasten löytymisellä 😂🥰

[You must be registered and logged in to see this image.]

Pahgiz likes this post

Prätkisfan2
Prätkisfan2
Jäsen
Posts : 384
Join date : 02.01.2019
Age : 27

Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset  - Sivu 3 Empty Vs: Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset

18/4/2024, 18:59
[You must be registered and logged in to see this image.]


Pahgiz and Hiniha like this post

Prätkisfan2
Prätkisfan2
Jäsen
Posts : 384
Join date : 02.01.2019
Age : 27

Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset  - Sivu 3 Empty Vs: Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset

18/4/2024, 19:02
[You must be registered and logged in to see this image.]

Lopputulos [You must be registered and logged in to see this image.] :

Pahgiz and Hiniha like this post

avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1532
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset  - Sivu 3 Empty Vs: Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset

19/4/2024, 07:39
Vau! Vähän on pähee farkkutakki! Oot tosi hyvä Very Happy

Prätkisfan2 likes this post

HöpöHamsu
HöpöHamsu
Jäsen
Posts : 332
Join date : 02.03.2019
Age : 24
Location : Etelä-suomi

Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset  - Sivu 3 Empty Vs: Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset

27/4/2024, 00:22
Herranjestas, miten mieletön! [You must be registered and logged in to see this image.] Näyttää siis aivan ammattilaistyöltä! Oot varmaan aikasemminki tehny vastaavanlaisia juttuja? [You must be registered and logged in to see this image.]

Prätkisfan2 likes this post

Prätkisfan2
Prätkisfan2
Jäsen
Posts : 384
Join date : 02.01.2019
Age : 27

Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset  - Sivu 3 Empty Vs: Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset

27/4/2024, 19:42
Bikerbabe kirjoitti:Vau! Vähän on pähee farkkutakki! Oot tosi hyvä Very Happy

Kiitos paljon 🤩
Prätkisfan2
Prätkisfan2
Jäsen
Posts : 384
Join date : 02.01.2019
Age : 27

Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset  - Sivu 3 Empty Vs: Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset

27/4/2024, 19:44
HöpöHamsu kirjoitti:Herranjestas, miten mieletön!  [You must be registered and logged in to see this image.]  [You must be registered and logged in to see this image.] Näyttää siis aivan ammattilaistyöltä! Oot varmaan aikasemminki tehny vastaavanlaisia juttuja?  [You must be registered and logged in to see this image.]

Voi kiitos 🤩🤩! Itse asiassa! En oo hirveästi kangasrejä käyttänyt 🤭 joskus 15-vuotta sit tein yhden maalauksen kangaskassiin muuten en oo aikaisemmin tehnyt 🤭
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1532
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset  - Sivu 3 Empty Vs: Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset

28/4/2024, 09:36
Prätkisfan2 kirjoitti:
Bikerbabe kirjoitti:Vau! Vähän on pähee farkkutakki! Oot tosi hyvä Very Happy

Kiitos paljon 🤩
Ole hyvä vain [You must be registered and logged in to see this image.]
Pahgiz
Pahgiz
Ylläpitäjä
Posts : 325
Join date : 01.01.2019
Age : 32
Location : Etelä-Pohjanmaa

Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset  - Sivu 3 Empty Vs: Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset

30/4/2024, 22:10
Ei vitsi. Kiva et laitoit näitä kuvia tännekin! Very Happy Hyvä ku samaa takkia nyt ihastellu kolmeen kertaan XD Tiktokissa, instassa  ja nyt viel täällä.
On toi vaan niin komee  [You must be registered and logged in to see this image.]

Prätkisfan2 likes this post

Prätkisfan2
Prätkisfan2
Jäsen
Posts : 384
Join date : 02.01.2019
Age : 27

Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset  - Sivu 3 Empty Vs: Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset

30/4/2024, 22:53
Pahgiz kirjoitti:Ei vitsi. Kiva et laitoit näitä kuvia tännekin! Very Happy Hyvä ku samaa takkia nyt ihastellu kolmeen kertaan XD Tiktokissa, instassa  ja nyt viel täällä.
On toi vaan niin komee  [You must be registered and logged in to see this image.]

Vuoroin vieraissa joka foorumilla siis 😂🤭 ja pakkohan tätä on hehkuttaa joka paikassa 🤩 oon niin tyytyväinen tähän saavutukseen! Varsinkaan kun logo ei ollut helpoimmasta päästä 🔥

Pahgiz likes this post

Pahgiz
Pahgiz
Ylläpitäjä
Posts : 325
Join date : 01.01.2019
Age : 32
Location : Etelä-Pohjanmaa

Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset  - Sivu 3 Empty Vs: Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset

30/4/2024, 22:58
Joo ei todellakaa oo helppo. Varsinki ku noin tarkasti on tehnyt  [You must be registered and logged in to see this image.]

Prätkisfan2 likes this post

Prätkisfan2
Prätkisfan2
Jäsen
Posts : 384
Join date : 02.01.2019
Age : 27

Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset  - Sivu 3 Empty Vs: Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset

30/4/2024, 22:59
Pahgiz kirjoitti:Joo ei todellakaa oo helppo. Varsinki ku noin tarkasti on tehnyt  [You must be registered and logged in to see this image.]

Sitä tämä oli! 🥰 hermoja raastavaa, mutta silti parasta terapiaa 🤩
Sponsored content

Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset  - Sivu 3 Empty Vs: Prätkisfan2 prototyypit ja piirustukset

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa