Olipa Kerran Marsissa
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1532
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Marsin puolustajat (S) - Sivu 5 Empty Vs: Marsin puolustajat (S)

9/5/2020, 09:19
Vahinko vain ettei ensisuudelmasta päästy pidemmälle sillä samalla hetkellä rotat hyökkäisvät, iskivät Charlesin tajuttomaksi ja veivät Gabyn mukanaan. Kun Magnus ehti paikalle hänen onnistui tuhota vain yksi hyökkäysalus ennen kuin roistot lähtivät lätkimään. Kun Charles huomautti asiasta hän sai vain osakseen Magnuksen mulkoilut
- He oli tehneet saman meille. Joskus ihmettelen sinua. Etkö muka itse tappanut Marsin vapaussodassa epäröimättä ja armotta? hän kysyi.
- Tapoin säilyäkseni hengissä -- ja muistot kammottavat minua yhä, Charles sanoi.
Juuri silloin Daniel juoksi paikalle.
- Charles ja Magnus, meillä on vanki! Mutta hän ei kerro, ketkä hyökkäsivät tai minne he veivät Gabyn, hän sanoi.
Paikalle raahattiin rotta, joka näytti harvinaisen tylyltä.
- Hän väittää, ettei tajuu sanaakaan, toinen sotilaista sanoi.
- Ei hätää, kersantti. Pistän sen puhumaan, Charles totesi.
- En kerro teille vikisijöille mitään, rotta ärähti.
- Rudolf Kranz. Rottien majuri. Nyksyisin ryhmänjohtaja järjestössä nimeltä Hydra. Bruderschaft, Charles sanoi vain vilkaistuaan rottaa.
Rotan suu loksahti auki.
- Mi-mitä?! Kuinka voit tietää kaiken?! hän ällisteli.
- Helposti. Osaan lukea ajatuksia, Charles hymyili.
Kaksi päivää myöhemmin ja 3500 kilometriä etelämpänä, majesteettisen jyrkänteen juurella lähellä Rudolf-järveä sotilasajoneuvojen saattue oli ryhmittynyt puolustusasemiin leirin ympärille. Kukaan ei tiennyt, että ne oliavt täällä ja jos joku sattui eksymään paikalle, hänet teloitettiin välittömästi. Miehet olivat enimmäkseen rottia. he kantoivat merkkejä ja seurasivat aatetta, jotka olivat vielä Marsille vieraita. Asiaan tulisi pian muutos, sillä ryhmittymä aikoi siirtyä planeettainvälisille mäyttämöille kaikkien aikojen raaimpana rikollis- ja terroristikartellina joka oli niemltään HYDRA!
avatar
Bikerbabe
Jäsen
Posts : 1532
Join date : 02.01.2019
Age : 30

Marsin puolustajat (S) - Sivu 5 Empty Vs: Marsin puolustajat (S)

10/5/2020, 09:51
Iltahämärän aikaan yksi sotilaista loikki alas jyrkkää rinnettä huutaen täyttä kurkkua, ääni jännityksestä väristen:
- Löysimme sen! LÖYSIMME LUOLAN! Herra paroni, naisen ohjeet olivat täydelliset.
- Kuulin kyllä. Itse asiassa epäilen, että kaikki Nairobiin asti kuulivat ilmoituksesi, luutnantti. Koska toit hyviä uutisia ja olet vielä nuori, annan anteeksi. Tämän kerran. Jos se toistuu, en ole yhtä armelias, sanoi teltasta esiin astuva arpinaamainen rotta.
- Olen olen pahoillani, luutnantti sopersi hermostuneesti.
- Anteeksi pyytäminen on merkki heikkoudesta, paroni hymähti ja kääntyi sitten kahlitun Gabyn puoleen.
- Kaunis lintuni, laulusi johti meidät juuri oikeaan paikkaan, hän hykerteli ja nosti Gabyn kasvot omiaan kohti.
- Olisin halunnut ennenmin kuolla kuin kertoa teille mitään, Gaby sähähti.
- Niin, mutta olet heikko. Kuten koko rotusi. Ottakaa tyttö mukaan. On vain soveliasta, että hän todistaa tähtihetkemme koska hän teki sen mahdolliseksi, paroni sanoi sotilaille jotka lähtivät oitis matkaan.
Kulman takana Charles alkoi jo käydä kuumana halusta hyökätä rottien kimppuun ja pistää muutenkin hösseliksi.
- Strucker! Tuo on paroni Strucker, yksi pahimmista sotarikollisista! Hän hän teki kauheita asioita Gabylle. Tunnen ne hänen mielessään! Hän kidutti Gabya! Charles sihisi niin hiljaa kuin pystyi raivon kiehuessa hänen sisällään.
- Charles! Rauhoitu tai olemme mennyttä! Emme voi auttaa Gabya tai tuoda Struckeria oikeuden eteen, jos käyttäydyt kuin hullaantunut koulupoika! Magnus sähähti.
Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa